recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til ny iPhone. Tør jeg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til ny iPhone. Tør jeg?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til ny iPhone. Tør jeg?
    Sendt: 08-Oktober-2017 kl. 16:53
Hej,

Jeg skal have ny telefon og er blevet bevilget en iPhone 8, men kan også vælge iPhone X, dog imod egenbetaling af differencen.
iPhone 8 Plus er simpelthen for stor til min smag, men jeg forstå at iPhone X faktisk ikke er specielt meget større end den normale iPhone 6/6s/7/8 non Plus, bl.a. ud fra dette billede også http://cdn.redmondpie.com/wp-content/uploads/2017/08/black-iPhone-8-with-iPhone-6-6s-7.jpg

Så er det store spørgsmål så “bare” om jeg tør købe den nye iPhone X eller ej? iPhone 8 ved man virker, hvorimod X er helt ny med mange nye features osv. Og historisk set har der altid været mange problemer med en helt ny iPhone, som Apple så retter til næste model. Bl.a. FaceID og ingen hjemknap “bekymrer” mig lidt.

Hvad gør I andre?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2017 kl. 18:00
lader være med at købe? - jeg har iphone 7 og den virker fortrinligt.

Vi kan desværre ikke hjælpe med en personlig stillingtagen. En mobiltelefon er et personligt device. Såfremt du gerne vil have nogle af de funktioner som X'eren tilbyder, så er det jo den du skal gå efter. UDEN at tøve! X'eren er 5,8" og en std 7/8 er 5,0". MEN fordi alle knapper er væk og skærmen går til kanterne, så er selve enheden fysisk af samme størrelse som 7/8.

Det her er vist det man kalder et "luksusproblem". Tror de fleste ville blive glade hvis deres virksomheder havde den slags budgetter til telefoner.
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2017 kl. 18:23
Vi er helt enige Claus. En iPhone 7 er stadig en klippestabil og hurtig telefon, men nu er det bare kommet dertil, at alle i koncernen med 6s skal skifte telefon, og det bliver så enten en iPhone 8 eller en X.

Skiftet skal bare ske inden årsskiftet, men i stedet for at forudbestille, så venter jeg nok bare og ser hvordan X’eren flasker sig.

Luksusproblem, ja det er det, men jeg klager nu ikke

Tak for svar!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu