recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV Bord eller ej ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV Bord eller ej ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV Bord eller ej ?
    Sendt: 08-Oktober-2017 kl. 22:17
Mit gamle TV Bord som er vel ca 10 år trænger til en omskiftning eller lign.

Har kigget på netop dette her: 


Jeg er vil helst have et helt lukket bord da jeg ikke har noget infrarød halløj. Alt er Bluetooth jo idag.

Jeg har kun 1 stk's medieafspiller som er en Nvidia Shield og et Samsung tv 55" KS8005 samt en Mini-connect box tilhørende til tvøet.
 Ingen Bluray afspiller eller lign. 
Mit TV hænger på væggen og har ingen planer om at nedtage det.
Samtidigt har jeg faktisk fundet ud af at min medieafspiller kan sagtens gemmes bag tv'et. Altså mellem TV & Væg. 

Hvis jeg køber bordet fra IKEA føler jeg det lidt som spild af penge da jeg aldrig vil kunne fylde skufferne op med Blurays eller lign. Den eneste fordel bordet har at mine 2 bokse er gemt væk. Jeg kan også få plads til min NAS som jeg har med det nuværende bord....meeeen......den kan også stå et andet sted.

Mht min medieafspiller så har jeg fundet denne her: https://hideitmounts.com/products/hideit-shield?variant=12317509057

Så vil såmend bare høre....er TV bord'e ved at uddø ?
Vil det se dumt ud ...uden TV-bord ?

Min mor som er af en lidt ældre dato kom prompte .....NEJ et hjem SKAL have tv bord  :-)

Hvad vil i gøre i mit tilfælde ?



Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2017 kl. 22:23

Det er da formålsløst med et bord eller andet når TVet hænger på væggen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2017 kl. 22:35
Har selv droppet bordet for længst.

Men prøv at fjerne dit gamle bord, så kan du bedre selv vurdere om du har et behov eller ej.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2017 kl. 22:38
Hvis du ikke har brug for bordet, så lad være med at købe et nyt.
"lahan" giver dig et godt råd: Fjern det gamle og se om du kan undvære det.

Jeg ville ikke undvære mit. Det er praktisk at samle diverse ledninger og bokse og så er den en eminent "sokkel" til min centerhøjttaler og lidt af konens "pyntegenstande".


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 14:26
I mange år havde jeg kun en hylde til center, det fungerede fint. Er dog kommet tilbage til møbel, men mest for at skjule mine 8 spillekonsoller. Tænker at jeg i et hus med plads til et gamingroom igen ville droppe møblet.
Til top
perf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-November-2005
Status: Offline
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér perf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

I mange år havde jeg kun en hylde til center, det fungerede fint. Er dog kommet tilbage til møbel, men mest for at skjule mine 8 spillekonsoller. Tænker at jeg i et hus med plads til et gamingroom igen ville droppe møblet.


8 spillekonsoler
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af perf perf skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

I mange år havde jeg kun en hylde til center, det fungerede fint. Er dog kommet tilbage til møbel, men mest for at skjule mine 8 spillekonsoller. Tænker at jeg i et hus med plads til et gamingroom igen ville droppe møblet.


8 spillekonsoler

Jeps, både kæresten og jeg nyder tiden, når vi spiller :) og nyder alt fra gamle ps over gamle nintendo til helt nye spil.

Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2017 kl. 21:50
Jeg bruger er tv møbel primært som afstand til skærmen. Men to småbørn og en 3 på vej er det sgu dejligt at der er så langt til tv’et. Den ældste har dog en alder hvor han kan nå, men er nu også gammel nok til at forstå tv’et ikke skal røres.

Rent pladsmæssigt ville jeg gerne undvære det, men det er nu praktisk med alt det der kan gemmes af vejen i sådan et møbel
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu