recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR kanaler på LG B7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR kanaler på LG B7

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pimperen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pimperen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR kanaler på LG B7
    Sendt: 10-Oktober-2017 kl. 00:16
Hej, jeg har et kort spørgsmål vedr. LG B7. Når jeg zapper over på en af DRs kanaler, vises en lille boks i nederste højre hjørne, hvor der står DR TV (logo) START (rød cirkel). Der sker intet når jeg trykker på boksen og den vises ikke under alle programmer. Kan nogen oplyse mig, hvad det betyder?

Tak
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2017 kl. 06:36
Jeg antager at det betyder at du kan optage, men det kræver at du tilslutter noget USB lager der kan optages på.
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2017 kl. 06:41
Jeg tænker, at det er deres HBBTV løsning. Hvis du trykker på den røde knap på din fjernbetjening, burde du får adgang til DRs TV-arkiv etc.
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2017 kl. 06:43
Oprindeligt skrevet af Pimperen Pimperen skrev:

Hej, jeg har et kort spørgsmål vedr. LG B7. Når jeg zapper over på en af DRs kanaler, vises en lille boks i nederste højre hjørne, hvor der står DR TV (logo) START (rød cirkel). Der sker intet når jeg trykker på boksen og den vises ikke under alle programmer. Kan nogen oplyse mig, hvad det betyder?

Tak

Har det ikke noget med HBB-TV at gøre? Mener, at man skal bruge farvetasterne - eksempelvis den røde tast for at skifte til HBB-TV? HBB-TV kræver så, at TV'et er koblet på internettet - enten trådløst eller via kabel.

Det var blot min idé. Hvad siger brugsforvildningen om det?


Redigeret af mnielsen - 10-Oktober-2017 kl. 06:44
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2017 kl. 06:43
Netop.

Hvis altså TVet er på internettet.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2017 kl. 09:44
Det ER Hbbtv. Jeg har et LB B6, og der er det også. 
Som flere har skrevet, så tryk på den røde knap på fjernbetjeningen. Den i rækken med rød, grøn, gul, blå.

Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu