recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viasat via Waoo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viasat via Waoo

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karkov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viasat via Waoo
    Sendt: 10-Oktober-2017 kl. 16:08
Er der nogle der har Viasat gennem Waoo der kan svare på dette?

Vil lige høre om der er færre HD kanaler med Viasat pakkerne hos Waoo end deres egne pakker?

Er fx. Kanal5 i HD med en Waoo Viasat pakke?
Til top
Kand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Marts-2014
Sted: Arhus
Status: Offline
Point: 78
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2017 kl. 19:16
Hej

Antallet af HD kanaler er ca det samme som Waoos pakker.

Kanal 4, Kanal 5, 6eren, Canal9 er i HD.
DR's og TV2's kanaler er alle i HD og en del andre.
Til top
Søren Ingemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 497
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren Ingemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2017 kl. 20:29
Bemærk dog, at hvis du skal have Viasat-pakken via Waoo, så skal du have en boks til samtlige tv i huset. Der kan du ikke distribuere som DVB-C (hvilket man kan hvis du bare tager Waoo's egen fuldpakke). Rimeligt nederen - og årsagen til at jeg ikke har taget skiftet fra YouSee coax. 
Til top
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karkov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 08:37
Tak for svarene.

Jeg har i dag Viasat via parabol og har ikke mulighed for coax.

Vi for langt fiber ind til sommer.

Jeg er bare træt af at se pixel fodbold på kanal 5 da den er i ringe kvalitet via parabol hos Viasat.

Så det lyder godt at de er i HD via Waoo
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af karkov karkov skrev:



Jeg er bare træt af at se pixel fodbold på kanal 5 da den er i ringe kvalitet via parabol hos Viasat.

 
Det er der råd for. Enten en større parabolskærm eller finindstilling af den eksisterende.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karkov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 09:22
Nu mente jeg ikke at mine modtage forhold er dårlige. Mere at de sender et vold komprimeret signal ud til os på kanal 5. modtager fint tv3+ i hd

Redigeret af karkov - 11-Oktober-2017 kl. 09:33
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 10:47
Jeg har brokket mig til Viasat over det samme, og fik af vide at fra januar/februar bliver alle kanaler ændret til kun at sende i HD.

 
Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 13:51
Double post.


Redigeret af Brian E - 11-Oktober-2017 kl. 13:53
Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Jeg har brokket mig til Viasat over det samme, og fik af vide at fra januar/februar bliver alle kanaler ændret til kun at sende i HD.

 
 
Det var da dagens gode nyhed, men jeg er så tilpas uimponeret af Viasat, at jeg vil se det, før jeg tror det.
 
Jeg er som OP nemlig også umanerlig træt af at se fodbold i elendig kvalitet, og i disse tider kan det ikke passe, at man skal spises af med den slags, når man betaler en mindre formue.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 14:03
ja, jeg vil også se det før jeg tror det, men de har vist fået rigtig mange klager over kvaliteten på f.eks canal 5, og i sær canal 9.
I dag hvor næsten alle har min. 55" er det jo håbløst at se på.

og for mig som ser alt fodbold på projektor(130") så er det endnu værre.  
Til top
karkov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér karkov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 15:59
Tak for info, jeg må se hvordan det ser ud når jeg har fået fiberen
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 16:30
Hvis du har den store Viasat pakke med Viaplay i, kan du jo prøve om det er bedre.
Der ligger det meste sport også tilgængelig.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu