recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Levering med GLS?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Levering med GLS?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Levering med GLS?
    Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 12:49
Ved, at jeg får pakke fra GLS i dag
Så nu har jeg lige set på internettet, at chaufføren forgæves har forsøgt levering lidt over 12
Men gu har han da ej, har ikke hørt noget som helst
Nu kan jeg hente den i pakkeshop senere i dag, måske er det nemmere for chaufføren bare at aflevere den der?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 13:02
Ja, Post Nord laver ofte samme "trick", når de ikke gider køre ud med pakkerne.
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 13:50
Har du checket, at din ringklokke virker?

Har selv oplevet, at jeg brokkede mig til Post Nord, hvorefter det viste sig, at batterierne i min trådløse ringklokke, var gået døde. Tror nok lige at jeg blev rød i hovedet! Gav også prompte chaufføren en kæmpe undskyldning, da han så kom for anden gang med pakken.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 15:09
Har ikke ringklokke...
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 15:26
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Har ikke ringklokke...
 
Så er det nok det der er galt.
 
Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Har ikke ringklokke...


Har du siddet ved døren hele dagen så?
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 15:56
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Har ikke ringklokke...


Har du siddet ved døren hele dagen så?

Hvis der ikke er ringeklokke, mon så ikke de kan finde ud af at banke på Wink

Jeg har oplevet flere gange (mest fra Post Nord) at de ikke har pakken med, men blot smider en seddel i postkassen, hvor der står de har forsøgt at aflevere den.

Én gang lykkedes det mig at fange posten i "gernings-øjeblikket" og han indrømmede de var nødt til at gøre det fordi de ofte ikke havde tid til at aflevere pakker på deres ruter. De er simpelthen alt for pressede og det er ikke det enkelte postbuds skyld.


Redigeret af Deschain - 11-Oktober-2017 kl. 15:56
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 16:19
Oprindeligt skrevet af Deschain Deschain skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Har ikke ringklokke...


Har du siddet ved døren hele dagen så?


Hvis der ikke er ringeklokke, mon så ikke de kan finde ud af at banke på Wink

Jeg har oplevet flere gange (mest fra Post Nord) at de ikke har pakken med, men blot smider en seddel i postkassen, hvor der står de har forsøgt at aflevere den.

Én gang lykkedes det mig at fange posten i "gernings-øjeblikket" og han indrømmede de var nødt til at gøre det fordi de ofte ikke havde tid til at aflevere pakker på deres ruter. De er simpelthen alt for pressede og det er ikke det enkelte postbuds skyld.



Tjoh, her hvor jeg bor, skal man faktisk hamre på døren, for at kunne høre det. Almindeligt høfligt banken på høres ikke.
Dertil er der jo forskel på, hvor hårdt man banker, og budet kunne reelt have banket på.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 16:22
personligt synes jeg pakkeshop er lettest. hos mig er den lokale kiosk blevet lavet om til pakkeshop og spillested. Så kan jeg hente når jeg har tid og skal ikke sidde og vente hele dagen på at døren måske ringer på et eller andet tidspunkt (GLS skriver mellem 8.00 og 16.00)

MEN ja - det er efterhånden en generel procedure med at de bare skriver en besked. Derfor er pakkeshoppen også så meget lettere.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 17:01
Ja Pakkeshop er en naturlig udvikling. Vi skal alligevel hente brød og mælk. Så kan vi ligeså godt få pakken udleveret samme sted ~ sparet tid.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 17:12
Men jeg havde ventet forgæves det meste af dagen, hvis jeg ikke lige havde fundet på at tjekke status for pakken
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 17:24
Det kender jeg godt, det er noget af det værste der findes, at vente! Derfor er det meget rarere aktivt at bestemme hvornår man har tid til at hente pakken i en Pakkeshop.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu