recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PLEX Live TV Problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PLEX Live TV Problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wagner545 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-September-2011
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wagner545 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PLEX Live TV Problemer
    Sendt: 11-Oktober-2017 kl. 21:48
Hej Alle
Jeg har købt en HDHomerun Expand og sat den op sammen med min Synology NAS for at køre Plex Live TV & DVR.

Alle kanaler virker i Plex Live TV. Men der er Text TV ind over mange af dem, som FX TV2, TV3, TV2 Zulu. Dog ikke på nogle af DR kanalerne eller Kanal 5. 
Det er meget begrænset med settings man kan lave fra Plex Appén. Og har prøvet flere ting med at ændre kanal guidelines og andet. Men uden held. Alt firmware er opdateret både Plex og HDHomerun.

Er der nogle der har erfaring med Plex Live TV eller kan hjælpe mig med mit problem? Jeg kan ikke umiddelbart finde lignede problemer på forums rundt omkring på internettet.
Jeg ved at min HDHomerun Expand virker. Jeg kan se alle kanaler når jeg bruge HD Home software fra en PC. 

Håber I kan hjælpe.

Til info kan jeg fortælle at Plex Live TV virker super godt for de kanaler der altså ikke driller mig :) 

Network & Home automation is the shit!
Til top
viol8r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 277
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér viol8r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2017 kl. 19:39
Det er fordi den tolker det som undertekster. Ind på serverens webinterface og gør dette:

Settings -> Server -> Languages:

Fjern "Automatically select audio / subtitles" og sæt "Subtitle mode" til "Manually selected".

Derefter virker det fint igen. Du skal dog manuelt nu vælge undertekster på film... 
Til top
Wagner545 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 26-September-2011
Sted: Næstved
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wagner545 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2017 kl. 21:44
Det gjorde sgu tricket.

Tusinde tak for hjælpen! 👍👍👍
Network & Home automation is the shit!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu