recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Logitech MX Master Wireless Mouse *NY*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Logitech MX Master Wireless Mouse *NY*

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Logitech MX Master Wireless Mouse *NY*
    Sendt: 12-Oktober-2017 kl. 19:02
Her sælges en ny Logitech MX Master Wireless Mouse. Den er aldrig brugt, men kun åbnet for at teste modellen. Desværre kunne jeg hurtigt mærke, at det ikke er en model der passer mig alligevel. Derfor sælges den igen. Den fejler intet, og er som sagt ny.

Billigste pris fra dansk webshop er ca. 549 kr. Jeg tænker, at vi kan handle til 450 kr. og dele fragten, som er 25 kr. pr. person.



Til top
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 469
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allanbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2017 kl. 20:25
Er der mulighed for afhentning ????
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2017 kl. 20:47
Hov, undskyld. Ja det kan arrangeres. Enten i Aalborg eller Hjørring/Brønderslev.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu