recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - System Audio Saxo 5 - NAD 338 ...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

System Audio Saxo 5 - NAD 338 ...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: System Audio Saxo 5 - NAD 338 ...
    Sendt: 12-Oktober-2017 kl. 20:00
Hej,

Jeg overvejer at købe en NAD 338 samt nogle System Audio Saxo 5 højttalere og sætte til mit TV-setup. Vil gerne have lidt bedre lyd fra min Samsung 7 serie fladskærm ifm. film.

Vil i anbefale nogle andre højttalere til forstærkeren ?

Har kigge udgaven med active forstærker, men vil hellere have en NAD forstærker.

Pft.

Mvh. Torben
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 06:12
Jeg anbefaler altid at lytte. Stol på dine egne ører.

Start med at lytte til Hifi klubbens bud på en kompakthøjtaler. Den kan du høre hos klubben, sammen med forstærkeren.

Bagefter ville jeg finde et sted hvor Saxo kan lyttes til. Så får du en ide om den evt er bedre match til forstærker. Desværre ved man ikke om de spiller godt sammen. Hvis du er heldig kan du låne et sæt med hjem.

Både forstærker og højttaler får rosende anmeldelser. Så det kan ikke være helt skidt.

Og husk at det er dig der skal være tilfreds. Ikke sælger eller brugere herinde. Stol på dine ører. Det er ikke så svært.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu