recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilføj FM bånd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilføj FM bånd

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 17:44
Jørgen T

Den er lidt led denne her med Dab, for det ligger ikke i FM båndet overhovedet, det ligger jo rent faktisk midt i TV båndet, og det magter jeg ikke og pille i da jeg skal mixe det med mit dvbC bånd


MEN


Jeg valgter faktiske og afbestille det hele da jeg troer dette her virker, faktiske det meste simple


Efter data spliteren har jeg sådan set brugt en TES02, ved godt der er 1 In / 2 Out, men bruger den bare "Forkert", har smidt antenne ind på den ene udgang, og fælles antenne ind på den anden, og i "in" er så i forstærkere indgang og herfra fordelener den. så i teorien skulle dab være der, men skal nok fange den ud af TV udgangen lige umildbart

Det lader faktisk til at virke, alle kanaler er her stadig, og modemmet sidder ikke ud, og har mine 80/10 igennem arbejde fint linket med min 500/500 fra Waoo privat, så ingen bøvl forløb.

har lige PT bare et stykke kobbe rundt om en pind, men antenne er på vej :)


Redigeret af Benjamin7 - 13-Oktober-2017 kl. 17:45
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 18:12
Du skal bare være obs på, at du med den opsætning sender FM-signalet direkte ud i Yousees net, hvis du ikke har et nyt tv/data-filter (204 MHz returvej).

FM-båndet er jo en del af den nye returvej ude i kabelnettet. Der betyder også, at hvis du har/får en nabo med DOCSIS 3.1, så vil hans internet gå i din radio :)
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2017 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Du skal bare være obs på, at du med den opsætning sender FM-signalet direkte ud i Yousees net, hvis du ikke har et nyt tv/data-filter (204 MHz returvej).

Jeg kan ikke tro at YouSee vil kunne lide den opstilling!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu