recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tysk forhandler med reparation i Danmark?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tysk forhandler med reparation i Danmark?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tysk forhandler med reparation i Danmark?
    Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 07:21
Ved ikke lige, om det hører til her
Jeg vil købe en AVR i Tyskland, men det bliver et helvede at sende den tilbage hvis den skal på værksted
Har købt små højttalere, der skal sendes tilbage til Tyskland i tilfælde af reparation
Men en AVR er en tung djævel (20 kg)
Så er der tyske forhandlere, der tilbyder reparation i Danmark?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 08:00
tror ikke der nogen der ønsker at sende pengene væk og bøvle med andre landes rep.

hvert land har sikkert sine egne importører og egne aftaler vedr garanti rep.

Så vil man spare må man være forberet på at besparelsen er væk ved defekter .
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 09:15
Der er næsten 5000 kroner at spare ved Pioneer SC-LX801 Wink
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 09:47
Det er jo forhandlerens problem.

I tilfælde af reperation ifm reklamationstretten er det jo forhandleren der står for transporten.

Jeg har selv haft det med en Onkyo receiver for 10 år siden, som var købt i tyskland. Jeg kontaktede forhandleren og han arrangerede at UPS hentede receiverem.

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 10:11
OK, så værre er det ikke
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2017 kl. 10:46
Tror ikke det er ret meget dyrere at sende til Tyskland.

Bare man holder sig fra Postnord.

Gem for Guds skyld emballagen, hvis nu....
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Online
Point: 1141
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2017 kl. 00:12
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Der er næsten 5000 kroner at spare ved Pioneer SC-LX801 Wink

Jeg kan se AV-connection forhandler denne AVR og jeg ville da prøve at maile eller give dem et kald om de ikke kan give dig en bedre pris nu når den er så meget billigere i Tyskland.

De var meget pragmatiske da jeg selv var i samme situation og havde fundet en projektor noget billigere i Tyskland og justerede prisen så jeg købte hos dem.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu