recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV 4K...hvornår ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV 4K...hvornår ?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV 4K...hvornår ?
    Sendt: 14-Oktober-2017 kl. 20:38
Kan det virkelig passe at Apple TV 4K ikke er kommet til danmark endnu. 

Kan nemlig ikke finde butikker det har den....hverken Power eller Elgiganten


Der står intet om hvornår de får dem på lager
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2017 kl. 20:44
korrekt - de er teknisk ikke i landet endnu. (eller rettere der har nok været et meget begrænset antal ved launch) men Apple's egen hjemmeside siger nu 4-6 ugers levering. dvs danske forhandlere skal forvente op til 2mnd's levering.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2017 kl. 20:53
Har fået mit for små 2 uger siden
Flerenetbutikker har dem på skift. Men bliver hurtigt udsolgt.

Jeg fik fra dustin
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2017 kl. 21:00
Købte min på Dustin for et par dages siden. +10 på lager.

Redigeret af bphhm - 14-Oktober-2017 kl. 21:00
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2017 kl. 21:06
Apple leverer 24.-26. oktober, hvis man bestiller iaften.

Venlig hilsen
KB
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2017 kl. 21:18
Bilka i Slagelse har haft massere.

Humac havde også fik jeg SMS om sidste lørdag
Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2017 kl. 21:27
OK...tak for det. Så må jeg på jagt
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2017 kl. 21:37
Har købt en i dag i Elgiganten Randers
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 06:06
Vi forudbestilte på apple.dk da de åbnede forsalget. Allerede efter få minutter begyndte leveringstiden at skride. Det lader til, at der er stor efterspørgsel.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 09:01
32GB udgaven ser ud til at være rimelig tilgængelig, mens 64GB udgaven har lang leveringstid verden over.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 09:10
Oprindeligt skrevet af xalodogan xalodogan skrev:

Kan det virkelig passe at Apple TV 4K ikke er kommet til danmark endnu. 

Kan nemlig ikke finde butikker det har den....hverken Power eller Elgiganten


Der står intet om hvornår de får dem på lager
Jeg har bestilte en ekstra 64GB i Elgiganten den 22 september samme dag som jeg også bestilte hos apple, den blev låget til levering d.30 september, men ak nej. Jeg har har rykket for den flere gange 5/6 tro jeg, og man for en løgn historie hvergang, som selvfølgelig er forskelligt fra gang til gang. 

Rykket igen i fredags, da jeg kunne se at de begyndte at komme på lager i butikkerne, der fik jeg gud hjælpe mig at vide at dette var en fejl, butikkerne har dem ikke da de skal komme fra vores lager, og der er ikke og har aldrig været nogle på lager endnu.

Den besked jeg fik var, at min bestilling er flyttede til levering d. 31 oktober. 

Jeg spurgte om det ikke var mere rigtig at de menesker som havde bestilt for lang tid i forretningen, fik varen før de blev sendt ud i butikkerne til almindelig hylde salg. 

Svaret var klart, man kan da ikke sende noget ud som der ikke er tilstede, og øvrigt så er det ikke en procedure man benytter i Elgiganten. 

Fatter ikke at Elgiganten kan have medarbejder som er så imponerende useriøse og uprofessionelle.

Ham/ eller hende der ansætter deres medarbejder kommer vist fra en anden planet. 

    


Redigeret af Potter - 15-Oktober-2017 kl. 09:11
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2017 kl. 10:29
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu