recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken af disse soundbar skal man dog vælge
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken af disse soundbar skal man dog vælge

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2017 kl. 13:34
Jeg har købt det sæt, efter jeg solgte mit andet surround setup. Og det spiller ganske fint 🙂
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2017 kl. 18:56
Der er godt nok forskel på, hvad man mener er "godt".

M.v.h.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2017 kl. 21:29
Du er en træls gammelsur mand nogle gange. Det er helt vildt

Det er soundbar selvfølgelig er der begrænsninger. Det er ikke et fuldblods surround setup. Og når det er sagt, så spiller det GODT
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2017 kl. 21:35
Sploink, hvad andre soundbars har du sammenlignet den med?

Jeg har lyttet til lidt af hver og Yamaha er i mine ører bedre i den prisklasse.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2017 kl. 21:38
Jeg har også lyttet til lidt af hvert
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2017 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Du er en træls gammelsur mand nogle gange. Det er helt vildt

Det er soundbar selvfølgelig er der begrænsninger. Det er ikke et fuldblods surround setup. Og når det er sagt, så spiller det GODT


Hvis det er mig du mener, så er jeg hele tiden gået ud fra, at vi taler soundbar - ikke surroundbar.
Jeg må bare sige igen: Præferencer er vidt forskellige, og der er bare forskel på gode soundbars, og så disse såkaldte surroundbar wannabe's. Jeg er ikke imponeret og de kan aldrig gøre sig ud for en soundbar, som har nogle ordentlige enheder. Der er jo et kæmpe hul i lyden, mellem de små diskantenheder, og så SUB'en som spiller fra 60-100 hz.

M.v.h.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2017 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Du er en træls gammelsur mand nogle gange. Det er helt vildt

Det er soundbar selvfølgelig er der begrænsninger. Det er ikke et fuldblods surround setup. Og når det er sagt, så spiller det GODT


Hvis det er mig du mener, så er jeg hele tiden gået ud fra, at vi taler soundbar - ikke surroundbar.
Jeg må bare sige igen: Præferencer er vidt forskellige, og der er bare forskel på gode soundbars, og så disse såkaldte surroundbar wannabe's. Jeg er ikke imponeret og de kan aldrig gøre sig ud for en soundbar, som har nogle ordentlige enheder. Der er jo et kæmpe hul i lyden, mellem de små diskantenheder, og så SUB'en som spiller fra 60-100 hz.

M.v.h.


Det er lige præcis her bose soundtouch 300 lander, eller også var jeg bare uheldig med mit sæt
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2017 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Der er godt nok forskel på, hvad man mener er "godt".

M.v.h.

Ja, heldigvis Wink
Til top
jjlp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-December-2011
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjlp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2017 kl. 11:49
Tak for alle jeres kommentarer. Jeg har læst hver enkelt :)
Jeg  valgte at købe en Sonos soundbar + sub og jeg må sige jeg er ikke blevet skuffet.
Dog er det ærgeligt der "kun" er optisk indgang men det lever jeg nok med, jeg har da levet med det de sidste 5 år da netflix, hbo osv ikke sender i andet en DD5.1

En ting som dog er en smule irriterende er at når man skifter lydkild så er der forskel i volumen. fx når jeg går fra netflix til Telmore musik i Sonos app så er Telmore musik væsentlig højere. 
Dog ikke værre en når man er klar over det så får man ikke et chok :)

Tak for Jeres input 
Til top
Stoffer1987 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-April-2008
Status: Offline
Point: 654
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stoffer1987 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2017 kl. 11:53
Hvad med Dali´s Kubik One, var den ikke med i overvejelserne?
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2017 kl. 12:03
Oprindeligt skrevet af jjlp jjlp skrev:

Tak for alle jeres kommentarer. Jeg har læst hver enkelt :)

Jeg  valgte at købe en Sonos soundbar + sub og jeg må sige jeg er ikke blevet skuffet.


Du er ikke blevet skuffet? Hvor mange af de øvrige løsninger har du overhovedet hørt?

M.v.h.
Til top
jjlp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-December-2011
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjlp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2017 kl. 12:41
Vidste ikke man skulle forsvare sit valg, jeg ville bare sige tak og give en status.
Men jeg lyttede til HEOS by Denon, Dali One, Bluesound og Sonos ved HiFi klubben.
I El giganten lyttede jeg til Samsung HW-K960 og LG SH7

Jeg tilstår at jeg ikke tog til Odense og besøgte AV-Connection for at lytte til Yamaha og BOSE.

Jeg er i hvert fald tilfreds og efter jeg har fået Sonos er jeg faktisk begyndt at lytte til mere musik og radio gennem den lette app på min smartdevices :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu