recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med vogels next 7346
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med vogels next 7346

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med vogels next 7346
    Sendt: 17-Oktober-2017 kl. 19:20
Jeg har et vogels beslag nu, men savner noget fleksibilitet på det og har længe kigget på ovenstående beslag. Det koster dog en pæn sjat og derfor vil jeg høre lidt erfaringer med beslaget. Det jeg har nu har også udtræk, men selv om det skulle kunne klare opgaven, så kommer tv`et til at hænge når det trækkes ud og drejes.

Redigeret af Bromberg5 - 26-Oktober-2017 kl. 15:18
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 07:13
Ingen?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 07:52
Har du stavet det rigtigt? 
Google kender det ikke, og foreslår Next Smile
Mvh. JørgenT
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 15:12
Jeg har det nævnte beslag.

Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

så kommer tv`et til at hænge når det trækkes ud og drejes.


Dvs når du trækker tv'et ud er det ikke længere i vater?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 15:20
Hold nu K... jo det er naturligvis next (rettet og tak). Bliver aldrig rigtig glad for mobil og forums:)

Uffidon - ja det tilter når det kommer helt ud i 50/60 grader. Selvom tommer og vægt skulle kunne klares

Redigeret af Bromberg5 - 26-Oktober-2017 kl. 15:20
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 15:24
Jeg tjekker lige mit ejet i yderposition med vaterpas når jeg kommer hjem, men synes ikke at erindre at det er noget problem. Jeg går ud fra du også har et LG OLED 55/65 tommer? Mit er et 65E6V.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 15:30
Det er et b6 55” jeg har
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 22:10
Jeg har trukket mit 65" tommer helt ud og drejet til højre og venstre så langt muligt. I alle tilfælde er vaterpasset helt i vater, så ingen problemer hos mig. Jeg er ikke den store gør det selv mand så hvad der er grunden til at dit tv hænger ved jeg ikke desværre.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af uffidon uffidon skrev:

Jeg har trukket mit 65" tommer helt ud og drejet til højre og venstre så langt muligt. I alle tilfælde er vaterpasset helt i vater, så ingen problemer hos mig. Jeg er ikke den store gør det selv mand så hvad der er grunden til at dit tv hænger ved jeg ikke desværre.


Er det next beslaget du har?
Jeg har et vogels base (husker ikke præcis navnet), men jo det tilter når det er helt udenom drejer 50/60 grader. Men er next beslaget helt stabilt, kunne det være det jeg kastede penge efter
Til top
uffidon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2007
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér uffidon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 23:03
Ah undskyld jeg læste ikke dit indlæg ordenligt, jeg troede du havde Next 7346.
Ja mit er et
Next 7346 som jeg gav uhyrlige 3400 kr for for et års tid siden. Det var nemt at installere (og jeg er som sagt ikke nogen ferm gør det selv mand). Men skjulning af ledninger er ikke dens stærke side.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 20:18
Kunne jeg få dit til at uploade et billede af kabelrodet?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu