recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købe Sony TV i Sony Center, eller andet sted??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købe Sony TV i Sony Center, eller andet sted??

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 14:34
Det synes jeg nok... Jeg mente nok jeg havde læst på lektien. Så handler jeg ikke i HiFi Klubben (i hvert fald ikke fjernsyn), når de svarer sådan. Esbjerg har slet ikke svaret og det var Kolding der gav ovenstående svar.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Ikke ifølge deres hjemmeside nej. Men det er heller ikke på Sony Centers hjemmeside, så det behøver ikke at betyde, at de ikke har det eller at de ikke kan sælge det. Har derfor skrevet til HiFi Klubben Esbjerg hhv. Kolding for at høre ad.


Jeg har selv haft kontakt dem 🙂 Og de meldte ud de ikke førte dem

Korrekt - det var også det svar jeg fik - plus lidt vrøvl i bonus.  Wink
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 14:55
Haha. Har lige læst det de svarede tilbage. Det er jo skørt 🙂
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 15:04
Ja - tænker jeg skal finde et andet sted at købe Dali højtalere, hvis/når jeg kommer dertil.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 21:10
Nå - bottom line er at jeg endte med at købe fjernsynet i Elgiganten, i princippet via deres online chat. Fordi det var der jeg fik deres tilbud fra. Så jeg fik fjernsynet til 15.999,- inkl. fragt leveret i lejligheden på 1. sal, dvs. reelt set 15.401,- Og det står til 16.999,- Så jeg er meget godt tilfreds med servicen fra Elgiganten, godt tilfreds med handlen og meget godt tilfreds med det nye fjernsyn.  Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 21:18
Hvilke tv købte du ?

Håber da du snuppede et A1 til de 15k
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 21:23
Nej, det blev et Sony XE9305 i 55" - som bare er kanon godt!! Jeg er ikke helt vild med designet på A1.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 21:30
Du ved godt du kan få et 55” A1 i dag i power til 15k

Lyder som om du har købt et middelmådigt tv til overpris.

Den forstår jeg slet ikke. Vælge et LCD fremfor en OLED top model.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 21:40
DenLCD jeg har valgt er også en topmodel - et af de bedste LCD'ere idag og det 3. bedste TV fra Sony! Smile  A1'eren passer ikke rigtigt i min designsmag og især ville det ikke passe i vores stue / til vores møbler. Jeg er supergodt tilfreds med XE93'eren - det er et virkeligt godt tv!! Jeg opgraderer ikke til OLED, før det er blevet mere almindeligt og før Sony ikke laver andet.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 21:53
Nej den lcd er ikke en top model, det er kun det 3 bedste tv fra sony. Mærkeligt valg når nr 1 er både bedre og billigere.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 22:03
Jo, det er en af topmodellerne fra LCD segmentet. A1 var ikke billigere (dengang jeg for alvor begyndte at studere disse fjernsyn tilbage i juni og i perioden til sidst i oktober) og designet trak også ned, så totalt set lå det i mine øjne lige under XE93, som jo også har en supergod billedkvalitet. Tjekkede lige prisen på A1 og den ligger lige nu på 14.666,- og det må man jo sige er en flot pris for så fint et tv. Men dengang jeg købte mit var A1 dyrere - det er så raslet ned siden. Men jeg fortryder stadig ikke noget, fordi jeg er stadig ikke helt vild med A1's design og det passer stadig ikke ind i vores stue, næsten lige meget hvor billigt det bliver.

Men jeg glæder mig til at se flere OLED modeller fra Sony - det bliver spændende at følge. For jeg er sikker på at mit næste tv skal være OLED og at det skal være fra Sony.  Smile  Kan godt være du ikke kan forstå det og synes jeg er mærkelig. Wink Men jeg er ligeglad og supergodt helt vildt meget tilfreds med mit nye fjernsyn.  Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 22:38
Netop.

Det vigtigste er at du er glad.

Og ja priserne rasler ned. Kan huske dengang en tyk fladskærm kunne erhverves for 80.000,-

Nyd dit tv.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu