recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K. Jamo D8 Sub + FINDELØN
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K. Jamo D8 Sub + FINDELØN

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K. Jamo D8 Sub + FINDELØN
    Sendt: 19-Oktober-2017 kl. 09:26


Som overskrifte lyder ønsker jeg og få fingerne i denne sub

Har en i forvej, men stuen er for stor, så skal have en der kan supplere den anden (Ca 40 kvm)

Så håber jo lidt at en mere løser problemet, eller kunne input til en anden være fint at få :)

På forhånd tak :)





Redigeret af Benjamin7 - 18-November-2017 kl. 17:11
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2017 kl. 22:05
Finde LØN 500.- til den der kan bringe en handle i hus :)

Og kickstarter med at sige jeg vil give 3500.- og også mere, kommer and på stand :D
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
basillus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-Maj-2014
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér basillus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2017 kl. 17:37
Prøv at søge på hifishark.com engang imellem... Der har været et par stykker til salg i de sidste par måneder i Tyskland.   
Til top
Tarik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-November-2017
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Tarik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2017 kl. 22:03
Hej jeg har sådan en til salg. Hvis du er stadigvæk interreseret skrev. Den er i super stand.

Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2017 kl. 08:58
Oprindeligt skrevet af Tarik Tarik skrev:

Hej jeg har sådan en til salg. Hvis du er stadigvæk interreseret skrev. Den er i super stand.



Hej Tarik

Jeg er stadig intresseret, skal lige høre dig af hvor den befinder sig henne?

Hvad du forlanger for den, og hvis der er nået og peger finger af hvad det evt skulle være så vi ikke spilder hinandens tid
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2017 kl. 09:00
Oprindeligt skrevet af basillus basillus skrev:

Prøv at søge på hifishark.com engang imellem... Der har været et par stykker til salg i de sidste par måneder i Tyskland.   


Har været igang med lys og lygte, og fandt godt nok en i Rusland, men jeg har det satme svært ved at hive 4000.- + porto afsted, så det bliver nød modellen.

Er villig til at køre efter den, om det så skal tag hele weekenden
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Tarik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-November-2017
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2017 kl. 10:48
Hej
den befindes sig i Aalborg og kan være din for 4500kr.
Jeg har også D8 baghøjteller til salg hvis interrese.
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2017 kl. 14:25
Hej Igen Tarik

Det er en aftale, hvad passer dig bedst?, skal køre fra den anden ende af landet så har lige godt og vel 2 timer til dig :)

 
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Tarik Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-November-2017
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2017 kl. 14:59
Hej Benjamin,
Super. Aftale. Jeg er hjemme resten af dagen i dag så hvis det passer kan vi gøre det i dag. Ellers skrev hvornår du kan så kan vi finde ud af:-).

Hilsen
Tarik
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2017 kl. 15:17
Argh, det bliver ikke idag, Men vil meget gerne kikke op til dig evt Onsdag eller fredag :)
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2017 kl. 15:33
Jeg har sendt dig en PM Tarik :)
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2017 kl. 17:10
Opdatering, fik så endlig købt den sidste Sub, så er der sku knald på for alle pengene :)


Så super tak, har da også kun taget knap 2½ år og får den sidste

Opdateret med billede
 
Go Weekend
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu