recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny surround receiver til 4k Hdr/Dolby vision
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny surround receiver til 4k Hdr/Dolby vision

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny surround receiver til 4k Hdr/Dolby vision
    Sendt: 19-Oktober-2017 kl. 15:50
jeg stå og skal købe et LG OLED65B7VAEN og et Apple tv 4k men skal finde en god receiver med 4K HDR og Vision/HDCP 2.2 og hvad det eller hedder... har kigget lidt på Onkyo TX-NR676E og Yamaha RX-V683 

men ved ik helt hvad ville i sige???  har B&W M1 i 5.1 

pris omkring de 4000/5000kr  


Redigeret af 3000 - 19-Oktober-2017 kl. 15:53
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2017 kl. 16:05
jeg har en Onkyo TX-Nr676E og er yderst tilfreds :)
Komplette har denne på tilbud i dag som slutter på E, ved ikke, hvad forskellen er
et andet tip er at jeg i sidste uge så Onkyo TX-Nr676 E i Saturn (Flensburg) til ca 3715 kr.



Redigeret af Flarup - 19-Oktober-2017 kl. 16:12
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2017 kl. 16:13
jeg har lige skrevet med Komplett og det burde være den onkyo tx-nr676e de har
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2017 kl. 19:25
Hvis du lige kan strække budgettet lidt, er der en skarp pris på denne Marantz 6011:


Der er også lillebroderen 5011, men jeg synes afgjort, 6011 er den lille ekstra tusse værd:


Det kræver selvfølgelig også, du kan leve med en udgave i sølv...




Redigeret af Supergris - 20-Oktober-2017 kl. 09:16
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2017 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Det kræver selvfølgelig også, du kan leve med en udgave i sølv...

Det er lidt sjovt at du siger det på den måde Smile Jeg har de sidste mange år købt stort set alt mit AV gear i sølv, ganske enkelt fordi jeg synes det er pænest og fordi man ikke ser støvet efter tre dage, som man gør på sort. Kan selvfølgelig godt være jeg er den eneste.

Sorry, off topic Embarrassed
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
kerovan Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kerovan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2017 kl. 14:27
Jeg stod selv lidt i samme situatione for et par uger siden, hvor jeg skulle skifte min Onkyo TX-SR705 ud.

Og jeg stod mellem enten at hoppe på Marantz SR7011 eller SR6011, valget faldt på SR6011 da mit behov ikke var til SR7011. Og jeg har ikke et sekund fortrudt det, eddermame en lækker reciever, med super meget power, jeg har virkelig oplevet et godt og gedigent løft i min lydopsætning.

Jeg køre godt nok "kun" med et 6.1 setup, men for dælen der er kommet meget mere smæk på lyden, og Marantz Audyssey XT32 er virkelig lækkert.

Altså Hifi-Freaks har den på lager til 5499, og det er eddermame en skarp pris hvis du spørger mig ;)

Edit: jeg har også altid haft sort hifi, men deres sølv reciever er faktisk rigtig flot, så den kan man godt være bekendt at have stående ;)


Redigeret af kerovan - 20-Oktober-2017 kl. 14:30
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu