recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BeoVision 12-65
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BeoVision 12-65

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 21:05
Tak alle sammen

Snakkede med B&O i Struer og de syntes også det lød mærkeligt de sagde at jeg skulle tage en snak med forretningen jeg havde købt den hos da der nok skulle en tekniker ud og kigge på det havde håbet jeg skulle se formula 1 på søndag på mit nye tv men ikke den her gang desvære

Oprindeligt skrevet af flex195 flex195 skrev:

Kan det have noget, at gøre med hvilken "Option" fjernsynet er i?
Nu ved jeg ikke hvor kendt du er med B&O, men nyere Beo4 fjernbetjeninger har et lille joystick indbygget i "go" knappen i midten, som kan være sat op til at skulle bruges fremfor de almindelige oo/ned og højre/venstre taster.


Jeg fandt den lille joystick men det er det samme intet
Kan slet ikke finde noget omkring option da den ikke kan noget med tv men tak for det

Fandt ud af vis jeg startede op uden netstikket i så kan jeg komme ind og stille uret men kan ikke trykke ok da pile og joystick eller ok knap reagere måske jeg skulle køre op til den nærmeste B&O pusher og få den testet

Redigeret af BJEPSEN.COM - 21-Oktober-2017 kl. 21:10
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 21:13
Det lyder til, at TVet ikke er sat op til Beo4 Navi. Jeg husker ikke hvordan man sætter den til at virke som en ældre Beo4, men du kan måske låne en af en bekendt, hvor remoten ikke har joysticket i midten?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 21:19
Tak Torben

Det er da en god ide så ved jeg hva jeg skal i morgen kunne være fedt vis det bare er det stor tak
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 21:26
Har en beo4 til st ligge, hvor holder du til.
Til top
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Har en beo4 til st ligge, hvor holder du til.


Pænt af dig men den gamle har vist en liggende jeg kan teste med men stor tak for det meget pænt
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2017 kl. 12:02
Jeg takker for hjælpen

Det lykkedes til sidst at læse problemet fandt ud af at man kan skifte mode ved at holde standby nede mens man trykker list så kan man vælge forskellige ting en af dem er mode min stod i mode 2 jeg skiftede til mode 1 og så spiller det

Så det bliver vist formula 1 i aften alligevel.
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2017 kl. 15:28
Godt at du fik løst det. Men det er ikke et nyt TV du har købt så. Er det en demomodel?

M.v.h.
Til top
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2017 kl. 17:30
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Godt at du fik løst det. Men det er ikke et nyt TV du har købt så. Er det en demomodel?

M.v.h.

Tak for det det er sku noget andet end samsung meget nyt der skal læres men også mange mulighedder 

meget sjovt at se størrelses forhold 40" vs 65" 

nej jeg er den 2 ejer


BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu