recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BeoVision 12-65
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BeoVision 12-65

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BeoVision 12-65
    Sendt: 19-Oktober-2017 kl. 16:13
Hej alle

jeg har lige fået leveret en BeoVision 12-65 NG med BeoSystem 4 og Beo4 remote

jeg har fået den startet fedt men så stoppede det også skal vælge menu sprog men det kan jeg ikke har brugt pilene men nej markering flytter sig ikke men kan godt bruge volume 

Jeg håber der er en der kan hjælpe

MVH
BJepsen


Redigeret af BJEPSEN.COM - 19-Oktober-2017 kl. 17:04
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2017 kl. 03:14
det er her jeg er strandet nogen der har en god ide



Redigeret af BJEPSEN.COM - 20-Oktober-2017 kl. 03:15
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2017 kl. 06:12
Du skal nok ændre din overskrift....
Eller gå over på Hifi4all.dk.... der er mange B&o folk
Ning
Til top
michael.hojgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-September-2014
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér michael.hojgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2017 kl. 22:40
Kan du vælge engelsk? For så kan ændre sproget i settings efter du er færdig med opsætningen.
MJH
Til top
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2017 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af michael.hojgaard michael.hojgaard skrev:

Kan du vælge engelsk? For så kan ændre sproget i settings efter du er færdig med opsætningen.


Nej desvære

Jeg fandt ud af at jeg kan komme ind i clock settings og skrive tid men kan ikke godkende
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 05:12
Kan det have noget, at gøre med hvilken "Option" fjernsynet er i?
Nu ved jeg ikke hvor kendt du er med B&O, men nyere Beo4 fjernbetjeninger har et lille joystick indbygget i "go" knappen i midten, som kan være sat op til at skulle bruges fremfor de almindelige oo/ned og højre/venstre taster.
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 09:48
Undskyld, men hvorfor helv*** sidder du og spørger her på recordere, i stedet for at ringe til den forhandler som har leveret det? Når man køber et BeoVision, så følger der opsætning med, og kanalindstilling, med mindre du bevidst har fravalgt det.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Eller gå over på Hifi4all.dk.... der er mange B&o folk


Der er ikke B&O folk på H4A. Kun én - Peter Pan - som også skriver her på recordere.

M.v.h.
Til top
michael.hojgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-September-2014
Status: Offline
Point: 47
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér michael.hojgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 14:59
Jeg tænker at hvis det var en anden option, så ville du slet ikke kunne bruge fjernbetjening til noget.

Men der er i hvertfald joysticket du skal bruge til navigation.
MJH
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 19:32
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Ning Ning skrev:

Eller gå over på Hifi4all.dk.... der er mange B&o folk


Der er ikke B&O folk på H4A. Kun én - Peter Pan - som også skriver her på recordere.

M.v.h.

Peter Pan er vel snart efterhånden anti-B&O.... i hvertfald med meget af det nye.. men han er altid meget hjælpsomClap
Men der er da også andre.... f.eks Millemis


Redigeret af Ning - 21-Oktober-2017 kl. 19:33
Ning
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 19:37
Millemis er også her.
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 20:55
Men har indtryk af at de er mere aktive "over there"
Ning
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu