recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Højtalere - Dali godt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Højtalere - Dali godt?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2017 kl. 14:55
Så du har reelt ikke et sammenligningsgrundlag. Det understreger blot endnu engang, at man skal tage de udtalelser man får i disse tråde, med et kæmpe grand salt!

M.v.h.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2017 kl. 15:06
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Så du har reelt ikke et sammenligningsgrundlag. Det understreger blot endnu engang, at man skal tage de udtalelser man får i disse tråde, med et kæmpe grand salt!

M.v.h.

Som jeg skriver i tidligere svar, at jeg er enig med dig.

Det skal ikke afholde mig for at skrive, at jeg er glad for mine Dali.

Jeg har ikke et reelt sammeligningsgrundlag. Det får man kun ved at låne højttaleren med hjem. Og her er det også svært, hvis man ikke er trænet lytter.

I butikken er der adskillige højtalere der “spiller med” og alle rum lyder forskelligt.

Derfor vil jeg vove den påstand at det nærmest er umuligt, at få et reelt sammenligningsgrundlag.



Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu