recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reol til DVD/Blu-Ray.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reol til DVD/Blu-Ray.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 19:54
IKEA's "Bestå" serie. For en del år siden havde de en decideret reol, og dem er vi så heldige at have to af (se dette indlæg), men den udgik desværre af sortimentet. Nu skal man selv sammensætte et system, men målene er som skabt til DVD/BD, hylderne er 16 cm dybe. Den vi har i midten er to mindre, adskilt af en absorber.


Redigeret af jacobe - 21-Oktober-2017 kl. 19:54
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 14:12
Billy reol fra Ikea - 28 cm dyb, fås i 40, 60 og 80 cm bredde.
Gnedby reol, fra Ikea, 17 cm dyb og 20 cm bred.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 13:53
Jeg synes ikke det er til at finde en (seriøs) reol til DVD/Blu-Ray og som samtidigt er pæn. Det jeg sigter lidt efter er bogreol formfaktor, men bare med en dybde, der passer til DVD/Blu-ray. Sådan at jeg kan få en pæn og praktisk løsning til 1000 DVD'ere. Så mange har jeg ikke endnu, men det kommer nok deropad i løbet af et par år. Mit gæt er at jeg har 800 p.t.

Den må gerne være hvid, fordi min kone sigter efter at skifte vores stue ud med hvide tv-møbler, vitrineskabe, spisebord, sofabord..... Det kommer nok ikke til at ske sådan lige foreløbigt, men man kan jo lige så godt køre den rigtige stil.  Smile

Nogen, der har fundet noget i den boldgade?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu