recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone X - skal du have den?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPhone X - skal du have den?

 Besvar Besvar Side  <12345 12>
Forfatter
Besked
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 21:18
Oprindeligt skrevet af ChristianTT ChristianTT skrev:

Ja, og den bliver bestilt på fredag, og skal erstatte min 6s Plus.

Er super glad for den store skærm på 6s Plus, men den fylder for meget i lommen.

Spændende bliver det hvornår den leveres

Jeg skal nemlig også af med min 6s Plus, der er alt for stor til mig, så er spændt på, hvordan X vil være i hvordan den bliver anmeldt.
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2017 kl. 21:46
Nej tak til X herfra.
Kan godt lide touch ID og synes at Face ID lyder upraktisk, desuden er prisen er for høj....
Overvejer selv at snuppe en IP 7, da jeg også synes at IP 8 indeholder for lidt nyt i forhold til prisen. (men dette er selvfølgelig alt for fornuftsbaseret, så kan ikke bruges til noget, hvis man er grej fokuseret... ;-) )
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 06:17
Jeg skal ikke have iphone x da jeg syntes den er for dyr og har en iphone 7 plus som jeg stadig er super glad for.

Men jeg kunne faktisk godt bruge faceid. Da jeg arbejder som elektriker og vi stort set arbejder med handsker altid. Så virker touches selvfølgelig ikke da den ikke kan læse mit fingeraftryk. Men det værste er egentlig nok at den tit sket ikke kan registrere at jeg trykker på homeknappen med handsker på så det er svært at komme ud af Apps eller vække den.
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 14:46
Så er det artikler som denne der får en overvejende iPhone X køber til at tvivle... ØV!
 
 
Mon rygerne holder stik? Det kan man selvfølgelig ikke svare på. Men øv!
Til top
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 15:44
Apple's kommentar:
"Bloomberg’s claim that Apple has reduced the accuracy spec for Face ID is completely false and we expect Face ID to be the new gold standard for facial authentication."

https://arstechnica.com/gadgets/2017/10/apple-calls-report-of-reduced-iphone-x-face-id-specs-completely-false/
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 16:35
Oprindeligt skrevet af pointwood pointwood skrev:

Apple's kommentar:
"Bloomberg’s claim that Apple has reduced the accuracy spec for Face ID is completely false and we expect Face ID to be the new gold standard for facial authentication."

https://arstechnica.com/gadgets/2017/10/apple-calls-report-of-reduced-iphone-x-face-id-specs-completely-false/

Kan de sige andet Wink

Jeg kører stadig på 6s - den kører smooth og opdateres, stadigvæk, med seneste IOS, så hvorfor? De APPs jeg bruger klarer sig fint med den processorkraft, som er i 6s'eren... Prisen på X skræmmer, som sådan, ikke - kan bare ikke se det der "what's in it for me?" ..
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 17:06
Yousee har lagt priser på nu.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Yousee har lagt priser på nu.


Godt nok nogle vilde abonnementspriser! Har selv fri tale/data hos Oister for 129.- pr måned. 40GB + fri tale for 299 hos Yousee ... Ouch
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 18:37
yeps, gennem bruttolønsordning, tilskud og rabat. Så ender jeg på ca 45-4700 for en 256gb.

Hvis jeg ikke havde den mulighed, så skulle jeg ikke... Nægter at give så mange penge for en telefon.
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 18:57
Kan du forklare mig hvordan du kan komme på 4.700 kr. for en 256 GB gennem bruttolønsordning efter der er kommet multimedieskat på osv. Lønpakker er jo ikke fordelagtige længere på computere og elektronik.

Redigeret af Alinity - 26-Oktober-2017 kl. 18:57
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af Alinity Alinity skrev:

Kan du forklare mig hvordan du kan komme på 4.700 kr. for en 256 GB gennem bruttolønsordning efter der er kommet multimedieskat på osv. Lønpakker er jo ikke fordelagtige længere på computere og elektronik.

Rabat og tilskud fra arbejdet.
Til top
anoz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Fredericia
Status: Offline
Point: 421
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anoz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 19:08
Oprindeligt skrevet af Alinity Alinity skrev:

Kan du forklare mig hvordan du kan komme på 4.700 kr. for en 256 GB gennem bruttolønsordning efter der er kommet multimedieskat på osv. Lønpakker er jo ikke fordelagtige længere på computere og elektronik.


Bruttolønsordningen er mest fordelagtig, hvis man i forvejen er beskattet af fri tlf og samtidig betaler topskat. Vi får også tilbudt iPads via bruttlønsordning, men der beskattes man oveni af halvdelen af iPad’ens værdi... der er dog stadig penge at spare 👍

Redigeret af anoz - 26-Oktober-2017 kl. 19:08
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu