recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos lay outs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos lay outs

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos lay outs
    Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 08:45
Jeg er forholdsvis ny i Sonos og kender derfor ikke deres sortiment varianter helt. Jeg ved de lavede play 1 i limited edition bla.

Men deres sub, hvordan forholder det sig med den? Jeg kan forstå at den i sort både er ii højglans og mat?

Mat passer vel i virkeligheden bedst designmæssigt playbasens matte layout?

Var den matte sub (sort) en limited version eller?
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 12:02
Så vidt jeg kan læse mig frem til, blev den mat-sorte Sub pillet ud af sortimentet for ca. 3 år siden, og har ikke været produceret siden.
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 19:59
Hvorfor kigger du ikke på sonos eller Elgigantens eller HiFiKLubbens hjemmeside for at se sortimentet?!?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Hvorfor kigger du ikke på sonos eller Elgigantens eller HiFiKLubbens hjemmeside for at se sortimentet?!?


Det er jo kun nuværende enheder de har på deres sider. Mit spørgsmål går på hvornår den matte var på markedet og om det var en limited edition
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu