recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Lærred, Kingpin, TAB240-16:9, 104"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Lærred, Kingpin, TAB240-16:9, 104"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Broholm2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Maj-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Broholm2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Lærred, Kingpin, TAB240-16:9, 104"
    Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 21:12

Google "Kingpin TAB240" for detaljer

Motoriseret lærred på 104" (230 cm. x 129 cm.). Kassetten hvor lærredet er i er 273 cm. lang.

Tab tension betyder der er snore i siden af lærredet. Det strammer lærredet ud, så det hænger helt plant. En slags afstivning. Lærreder uden tab tension, begynder at bue ind på midten, og på et lærrede af denne størrelse kan det betyde at det kan bue ind på midten helt op til 20 cm. Derfor er tab tension mere eftertragtet og derfor også dyrere end samme model uden tab tension.

lærredet er 3,5 år gammelt (april 2014).

Koster 5.373 fra ny (checket på pricerunner 26 okt. 2017)

Jeg forestiller mig en pris på 3.495 kr.

Jeg bor i Middelfart.




Redigeret af Broholm2 - 10-November-2017 kl. 14:54
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2017 kl. 22:06
hvad har du tænkt dig mht pris ?
Til top
Broholm2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Maj-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Broholm2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2017 kl. 06:47
DOH! undskyld. Jeg tænker 3.495 kr.? næsten 2000 kr. billigere end fra ny.

Jeg bor i Middelfart, men kører jævnligt til Silkeborg og kan også overtales til en tur forbi Aarhus med det uden ekstra omkostninger.


Redigeret af Broholm2 - 27-Oktober-2017 kl. 06:50
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2017 kl. 21:26
Hvordan er motor delen styret ? en sende imellem ved Projektor og trådløs derfra?  hvordan stiller du droppet og kan man?
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Broholm2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Maj-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Broholm2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2017 kl. 21:52
Hej Benjamin

Der følger en IR remote med, men du kan også programmere den med din egen fjernbetjening (vejledning medfølger).

Der findes en løsning, hvor man kan sætte en boks mellem ens projektor, som automatisk giver besked til lærredet om at folde ned. Den følger dog ikke med, men kan købes til (KP500A)

Her er PDF Spec

man kan sagtens justere droppet. Der er en masse fine instruktionsvideoer på youtube her: 


Redigeret af Broholm2 - 28-Oktober-2017 kl. 16:52
Til top
Broholm2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Maj-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Broholm2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2017 kl. 20:43
Hvis nu nogen sidder og syntes det er lidt for meget med 3.495, så giv et bud :-). Det er virkelig et super lækkert lærred.
Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 07:48
Hvor langt ud fra væggen sidder lærredet? I mit tilfælde vil jeg gerne have det til at køre ned over fjernsynet, og gerne også ud over en bordlampe.
Til top
Broholm2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Maj-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Broholm2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 08:03
Kassetten er 11 cm dyb og lærredet folder ned midt under den, så 5.5 cm fra væggen. Du kan se denne video, hvor de viser hvordan man monterer den på væggen: https://www.youtube.com/watch?v=egY_LtQo8k8 ;

Ellers kan den også monteres i loftet, hvor du kan skabe den afstand du har behov for. På denne model skal der mindst være 18. cm blackdrop i toppen af lærredet for at Tension" funktionen (altså der hvor den holder lærredet stramt) fungere. Du kan kørere den længere ned (alt efter hvor højt du har til loftet) til 38 cm... altså 20 cm. blackdrop at gøre godt med.

Vh. Claus
Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 08:13
Ok. Da jeg har loft til kip, kan jeg ikke montere det i loftet, men det kan jo være der findes nogle andre beslag, så den kan komme længere væk fra væggen... går lige i tænkeboks
Til top
Broholm2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Maj-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Broholm2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 08:27
Oprindeligt skrevet af u2pia u2pia skrev:

Ok. Da jeg har loft til kip, kan jeg ikke montere det i loftet, men det kan jo være der findes nogle andre beslag, så den kan komme længere væk fra væggen... går lige i tænkeboks

Det har tidligere været sat op netop med ekstra afstand ved at kombinere vinkelbeslag: Her er det der følger med: https://www.dropbox.com/s/npug6rwraflbwe9/vinkelbeslag.jpg?dl=0 ;

Hvis du skal bruge mere afstand, kan man netop øge afstanden på den måde. Det er vist bare at tage i Jemogfix :-)


Til top
Broholm2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Maj-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Broholm2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2017 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af u2pia u2pia skrev:

Ok. Da jeg har loft til kip, kan jeg ikke montere det i loftet, men det kan jo være der findes nogle andre beslag, så den kan komme længere væk fra væggen... går lige i tænkeboks

Fandt lige denne på deres hjemmeside, til netop det formål: http://www.kingpinscreens.com/wp-content/uploads/2014/07/SB_tech_spec_eng_201306031.pdf den er 23 cm.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu