recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny effekforstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny effekforstærker

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Gofiland Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2017
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gofiland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af Actor Actor skrev:

OMG. Prisen på Audiolab var 6000 pr stk. De var igang med at sende mig en enkelt. Hvor fanden vidste de fra at jeg har nedsat hørelse på det ene øre! Spøg t side. Nu skal jeg op på 12000 eller finde noget andet. Emotivo ser fornuftigt ud. MEN det er næsten for billigt til at være sandt. Jeg spiller mest klassisk men elsker også en god spade engang imellem. Nogle forslag der tar hensyn til mine højttaleres ineffektivitet? Actor

Ellers kan du overveje dem her...


Smile
Til top
Lygtemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Maj-2007
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lygtemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 12:00
Ja der er mange gode tilbud derude

lsound
Sony 55x9005b
Sony PS4
Panasonic DMP BDT310
Harman Kardon AVR 370
JBL LS80
JBL LS40
JBL LS Center
JBL LS 120P
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 12:31
Jeg vil helst op på 2x200w. Måske sku jeg vente til black friday? Actor
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2017 kl. 09:40
Jeg har gjort ungerne arveløse og bestilt 2 stk Audiolab 8300 mb. Vender tilbage når de er modtaget og afprøvet. Tusind tak for gavnlige inputs. Actor
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 20:45
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Lydkvaliteten ved streaming, er der nu ikke noget galt med!
Du kan endda, overgå CD-kvaliteten med mange længder, nu hvor der er kommet de nye højopløste muligheder, med mulighed for at høre musik i samme kvalitet som masterbåndet...

Tidal Master
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 20:46
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvor kan man streame højere kvalitet end CD?

320 Kbps, som hos f.eks. Deezer, er tydeligt ringere end CD.

Tidal hifi og master
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 20:59
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2017 kl. 08:19
Interessant. Især det med rørerne. Vil forhøre mig hos min hi-fi-pusher Anders, hos Audioconsult. Men først skal jeg afprøve Audiolabs. Står uåbnede og venter på mig mens jeg slikker solskin på Gran Canaria. Actor
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2017 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af Actor Actor skrev:

Interessant. Især det med rørerne. Vil forhøre mig hos min hi-fi-pusher Anders, hos Audioconsult. Men først skal jeg afprøve Audiolabs. Står uåbnede og venter på mig mens jeg slikker solskin på Gran Canaria. Actor

Hvis du skal have/ eller bare prøve en rør forstærker på et sæt Infinty renaissance 90 skal det eddermame være en kraftig en af slagsen.


Denne forstærker passer rigtigt godt sammen med renaissance 90.

http://hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=329695


Redigeret af Potter - 05-November-2017 kl. 12:17
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2017 kl. 22:30
Det er jeg klar over. Lige nu kører jeg rør som forforstærker og transistor som effekt. Jeg holder meget af rørlyden og i min lejllighed i Valby (kan kun anbefale at gå på pension) kører jeg ren rør(Audionote Oto SE og Epos) Men så er rummet også det halve af sommerhuset. Actor
Til top
Actor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2016
Sted: dk
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Actor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2017 kl. 16:47
Så fik jeg pakket mine Audiolab 8200 MB ud. Det var ikke nogen succes. Det første jeg hørte vae en susen så kraftig at jeg måtte se ud af vinduet for at være sikker på jeg ikke var v Vesterhavet. Lang historie, kort. De er ikke kompatible med min Audionote rørforstærker, og den skiller jeg mig ikke af med. Efter snak m Valentin fra HiFiFreaks (superservice) og Anders fra.  Audioconsult, blev vi enige om at jeg fragtfrit sendte Audiolabs tilbage. På min gamle effekt (Parasound) kan jeg dæmpe indgangssignalet fra min Audionote. Det kan man ikke på de fleste effekttrin i dag! Anders foreslog LD-System PA 1600 X vistnok 2x300 Watt til PA-anlæg. Han kender mine sarte ører og mente det ku kombineres. Nogle der har erfaring med prof. PA kombineret med  Hi-Fi. Den koster omkring 4 kilo. Det lyder næsten for godt til at være sandt. Han foreslog også Vincent!!! Actor
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2017 kl. 17:06
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu