recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt
    Sendt: 30-Oktober-2017 kl. 12:51
2 stk XTZ S2 atmosphere inkl originale væg/lofts beslag

Rigtig fin stand. De blev hængt op for knap 2 år siden og har ikke været rørt siden. Spiller perfekt i dolby atmos setup og ville fint kunne bruges til baghøjttalere. Meget neutrale i lyden og blender fint ind sammen med andre mærker. Jeg har dem f.eks sammen med Klipsch THX fronter og baghøjttalere med seamless panorering.

Se min unboxing her


Inkl original embalage

Sælges KUN pga flytning hvor atmos opsætning ikke er en mulighed

Kan høres i dedikeret hjemmebio inden køb

2175kr ialt

Sendes for købers regning eller afhentes i 6740 Bramming



Redigeret af Berdel - 26-November-2017 kl. 21:46
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2017 kl. 13:39
Uha da, de er fine de S2'ere

En skam min gamle Pioneer receiver ikke er brændt af endnu, så jeg kunne forhandle med konen om og opgradere til en ny med Atmos
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2017 kl. 18:37
Bliver det så "stuebio" i den nye bolig?
Ning
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2017 kl. 19:30
@Thomas Nej, det er jo kram du har, så den brænder ikke sådan lige af

@Ning Nej, planen pt er et multirum til spil og film. Men loftet er til kip, så selvom det er fedt med atmos, så kommer det ikke til at fungere, hvis det også skal se ordenligt ud.
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2017 kl. 22:42
Vil de kunne fungere som loftmonterede baghøjtalere i en 5.1 løsning? 

Står overfor at flytte, og som jeg lige ser det er noget loftmonteret (desværre) eneste mulighed jeg har fremadrettet. Eneste alternativ er vist meget tæt sammen og MEGET langt bag lytteposition.. 

Efter din bedste overbevisning - Hvor "klodsede" ser de ud (hvidt gipsloft her)...

Forp***** waf :) 
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 08:35
De vil sagtens kunne bruges som baghøjttalere. Det er coaxiale enheder med frekvens respons på 80-30000hz

Jeg synes ikke at de gør meget væsen af sig selv. De er ret flade og hvis man vælger ikke at ha logo på (sidder på med magnet) så er de meget clean at se på.


Og der er ret mange forskellige muligheder for at montere dem




Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2017 kl. 10:58
EDIT: der må være sket en fejl - ville ikke "poste" noget.

Held og lykke med salget.


Redigeret af Bravo - 31-Oktober-2017 kl. 10:59
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 22:02
Op
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 00:57
Op
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 20:20
Hvis bare der fulgte nogle XTZ Devine med..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu