recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iOS 11 iMessages problemer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iOS 11 iMessages problemer.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iOS 11 iMessages problemer.
    Sendt: 01-November-2017 kl. 19:44
Hej jeg har haft lidt problemer siden opdatering til iOS 11.

jeg skriver mest med konen, men ofte når vi skriver sammen, så får jeg hendes besked som iMessages og ca. 5 min efter kommer samme besked enten en gang til som iMessages eller som tekstbesked. 

Det er det samme den anden vej rundt altså fra mig til konen.

er der nogen andre der opliver det samme?
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2017 kl. 08:51
Oprindeligt skrevet af sickchild sickchild skrev:

Hej jeg har haft lidt problemer siden opdatering til iOS 11.

jeg skriver mest med konen, men ofte når vi skriver sammen, så får jeg hendes besked som iMessages og ca. 5 min efter kommer samme besked enten en gang til som iMessages eller som tekstbesked. 

Det er det samme den anden vej rundt altså fra mig til konen.

er der nogen andre der opliver det samme?
Nej, ingen problemer her.
Bruger i samme AppleID?
Prøv evt at slå iMessage fra og til igen på alle enheder.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2017 kl. 10:19
Nej hver vores Apple id. Bare på en familie konto. Men det prøver vi at gøre en gang i aften.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2017 kl. 10:29
Samme problem her. Jeg har slået "Send som tekstbesked" fra nu. Det påvirker kun beskeder til folk med iPhone, hvor den så ikke vil forsøge at sende som alm. SMS af sig selv.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2017 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Samme problem her. Jeg har slået "Send som tekstbesked" fra nu. Det påvirker kun beskeder til folk med iPhone, hvor den så ikke vil forsøge at sende som alm. SMS af sig selv.
Men så kan du heller ikke sende beskeder til iPhone modtagere, hvis du ikke har dataforbindelse.
Det betyder ikke så meget som tidligere, hvor man f.eks. sjældent havde dataforbindelse i udlandet.

Men det er symptombehandling Wink
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2017 kl. 12:21
Sandt. Men når fejlen nu ligger i Apples ende, så kan man ligesom ikke gøre andet end at behandle symptomerne, med mindre man ligefrem sidder i iOS-udviklingsteamet...

Du burde stadig kunne tvinge en SMS igennem ved at holde fingeren på send-knappen eller trykke på beskeden og vælge "Send som tekstbesked".
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
sickchild Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: næstved,Denmark
Status: Offline
Point: 795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sickchild Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2017 kl. 14:37
Kan se version 11.1 lige er kommet så kan være det kan rette fejlen.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu