recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Snydt på dba
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Snydt på dba

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Snydt på dba
    Sendt: 03-November-2017 kl. 16:08
Så blev det åbenbart min tur
Har været i pakkeshop for at hente Pacific Rim 4K BD, jeg gav 125 kr. med forsendelse
Jeg kommer hjem og pakker den ud
Så er det sgu filmen på DVD
Navn følger måske i morgen: Han har fået 24 timer til at betale pengene tilbage
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 16:17
Så er der drama
Manden ringede mig op og forstod bare ingenting...
Jeg havde jo fået filmen, så hvad var problemet!!!
Så fortalte jeg om forskellen på DVD, Blu-ray og 4K Blu-ray
For dælen, han blev hidsig: Jeg er bare en f"cking filmnørd, almindelige mennesker er ligeglade osv.
Link til min annonce: https://www.dba.dk/4k-bd-med-danske-undertekst/id-1034941960/
Jeg sender gerne navnet i en pb til interesserede, så man kan undgå ham

Redigeret af jake51 - 03-November-2017 kl. 16:21
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 16:35
Et lille tip.

Hvis du ønsker at købe brugt og varen skal sendes af sælger.

Bed sælger om at tage et billede af varen. Hvis du vil være helt sikker, kan du eksempelvis bed sælger om at ligge en kartoffel ved siden af. På den måde sikrer du, at det ikke er et billede fundet på nettet.

Kartoflen kan skiftes ud med hvad som helst.

Jeg bad en sælger af IHC stikkontakter om at tage et billede på den måde. Det kunne han ikke lige fordi kærestens telefon ikke kunne tage billeder. Han havde glemt sin egen. Så jeg bad ham om at tage billedet, når han fik fat i telefonen. Hørte aldrig mere fra ham.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 18:44
øv. han er dum eller fusker

Redigeret af slumbert - 03-November-2017 kl. 18:45
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 18:45
Der er da ingen ved deres fulde fem der giver 125 for en dvd

endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 19:38
Jeg tror desværre der er mange der ikke ved, hvad der er af forskel.

Hvorfor er der nogen idag der køber film på DVD. Det er da ikke prisen der gør forskellen. Tit koster de det samme. Har man ikke BD afspiller, så kan man købe en for 300 kr.

Så for mig så virker det mere som uvidenhed og ikke bevidst snyd.
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2017 kl. 20:14
Meld det endelig til dba's kundeservice så idioten kan stoppes, og måske kan de tvinge handlen til at gå tilbage (kommer an på om idioten er dba bruger, og ønsker at blive ved med at være det.)


mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 01:43
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Så er der drama
Manden ringede mig op og forstod bare ingenting...
Jeg havde jo fået filmen, så hvad var problemet!!!
Så fortalte jeg om forskellen på DVD, Blu-ray og 4K Blu-ray
For dælen, han blev hidsig: Jeg er bare en f"cking filmnørd, almindelige mennesker er ligeglade osv.
Link til min annonce: https://www.dba.dk/4k-bd-med-danske-undertekst/id-1034941960/
Jeg sender gerne navnet i en pb til interesserede, så man kan undgå ham

Sikken en tumpe, han har åbenbart ikke en skid tjek på forskellen på de forskellige formater.
Pengene retur eller hans navn her på siden.
mvh

kimila
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 07:17
Selve handlen forløb fint, og jeg fik pengene tilbage da han så misforståelsen (og havde raset ud)
Er sikker på, at han bare var totalt uvidende


Redigeret af jake51 - 04-November-2017 kl. 07:19
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 08:28
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Selve handlen forløb fint, og jeg fik pengene tilbage da han så misforståelsen (og havde raset ud)
Er sikker på, at han bare var totalt uvidende

Ja, man skal passe på ikke at overreagere for hurtigt, vi kan jo ikke være nørder allesammenTongue
Ning
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 11:16
Jeg synes du skal rette din annonce til, så der tydeligt står "4K UltraHD Blu-Ray", så alle kan forstå hvad du mener. Evt. med et billede. 
Jeg kender mange, der ikke kender forskel på DVD og Blu-Ray, men stadig kalder alle skiver for DVD :-)
Venlig hilsen
KB
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 12:45
Jeg mener jo så at hvis man reagerer på en annonce med 4K BD, så ved man da hvad det er

Men OK, har rettet det til

Redigeret af jake51 - 04-November-2017 kl. 13:01
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu