recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V

 Besvar Besvar Side  123 24>
Forfatter
Besked
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V
    Sendt: 04-November-2017 kl. 21:43
Hej. Jeg har lige oplevet at jeg har en pixel fejl næsten oppe i højre hjørne der lyser Hvidt. Er det bare noget man skal leve med, eller reklamere på ? Udfra hvad jeg kan læse i manuellen er det åbenbart noget de ikke mener er en reklamation😟. Er der andre der har oplevet pixelfejl på deres OLED panel ? 😕
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2017 kl. 22:50
Kørte en Pixelopfrisker , og nu ser det ud som om at den er væk. Cool 🙂
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2017 kl. 12:51
Nej det hjalp ikke. Stadigvæk Pixel fejl😟
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2017 kl. 12:59
Øv hvor surt. Jeg ville prøve at kontakte forhandleren , og høre hvad de siger. Håber det løser sig...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2017 kl. 13:11
Jeg ville også forsøge at reklamere.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2017 kl. 13:15
Hej.

Jeg ved ikke hvor du har købt det eller hvor lang tid du har haft det?
Hvis du har købt det på internettet har du 14 dages returret. Det ville jeg bruge til at returnere det.
Der er også nogle fysiske butikker, som ElGiganten der også giver 14 dages returret.

Hilsen Carsten.
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2017 kl. 13:46
Ja men det er ca 16 dage siden nu, og de sagde i Power ( hvor det er købt ) at pixelfejl ikke blev dækket , så jeg ku returnere det. Men de var meget ivrige efter at sælge mig udvidet forsikring fordi så ku det jo blive hentet hos mig og returneret til mig hvis der var blandt andet Pixelfejl. 😩. Ved godt at det kun er en pixel der lyser hele tiden, men den irrertere mig sku. Man har det jo med at blive fanget i at glo på den. Og det gør det ikke lettere for mig da jeg har noget OCD der gør at tingene skal virke ellers har jeg ikke den glæde og ro når jeg kigger😏. Og når man har haft sin Pioneer krp-600M i ca 8år og nydt hver dag, ja så er det sku træls at gi 30.000kr for et nyt OLED og skal leve med fejl😟. Så jeg ringer til LG DANMARK i morgen og forhører mig. Ved ikke om jeg får noget udaf at henvende mig til de unge ekspidienter i power hvor den er købt😏
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 06:28
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Ja men det er ca 16 dage siden nu, og de sagde i Power ( hvor det er købt ) at pixelfejl ikke blev dækket , så jeg ku returnere det. Men de var meget ivrige efter at sælge mig udvidet forsikring fordi så ku det jo blive hentet hos mig og returneret til mig hvis der var blandt andet Pixelfejl. 😩. Ved godt at det kun er en pixel der lyser hele tiden, men den irrertere mig sku. Man har det jo med at blive fanget i at glo på den. Og det gør det ikke lettere for mig da jeg har noget OCD der gør at tingene skal virke ellers har jeg ikke den glæde og ro når jeg kigger😏. Og når man har haft sin Pioneer krp-600M i ca 8år og nydt hver dag, ja så er det sku træls at gi 30.000kr for et nyt OLED og skal leve med fejl😟. Så jeg ringer til LG DANMARK i morgen og forhører mig. Ved ikke om jeg får noget udaf at henvende mig til de unge ekspidienter i power hvor den er købt😏


De prøvede også at sælge deres forsikring til mig med det argument at den dækkede pixelfejl.
Når jeg så læser deres betingelser i forsikringen, så er kun pixelfejl der falder uden for producentens standard dækket. Og den vil i så fald alligevel blive fixetvpåmden normale reklamationsret...
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 07:42
Ja og hvad er så producentens krav ? Sådan som jeg læser brugsvejledningen så dækker de ikke få pixelfejl, og da jeg kun har en pixel der lyser, så skal jeg åbenbart leve med det ??😕
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Ja og hvad er så producentens krav ? Sådan som jeg læser brugsvejledningen så dækker de ikke få pixelfejl, og da jeg kun har en pixel der lyser, så skal jeg åbenbart leve med det ??😕


Hvis det er som jeg husker da jeg i sin tid solgte skærme, så er det en lidt forskelligt fra producent til producent, hvordan der dækkes.
Dvs hvor sidder de døde pixels på skærmen og hvormamge er der, og sidder de i klaser. Om det er en hvid død pixel eller om den lyser i en anden farve osv.
Kontakt LG Danmark, de må kunne udlevere deres standard for hvornår det er en fejl (ifølge dem).
Umiddelbart er det svært st stille noget op overfor forhandler, vil jeg mene, med mindre det er meget tydeligt midt i synsfeltet.
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 10:46
Ifølge denne tråd, så dækker LG fejl med lyse pixels:

Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2017 kl. 11:01
Ja nu er det jo kun en lys pixels der godt nok lyser Hvidt hele tiden og som sidder næsten oppe i højre hjørne. Opdagede den da jeg så noget film med mørk baggrund. Lægger næsten ikke mærke til den med mindre der er noget sort baggrund uden noget på andet end det sorte. Har lige mailet til LG angående fejlen, så nu må vi se. Men det irrertere mig at gi 30.000kr for et tv med fejl på. Uanset om det kun er en pixelfejl😕
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu