recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V

 Besvar Besvar Side  <1 910111213 24>
Forfatter
Besked
NFB1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2006
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NFB1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 12:17
Tag en tag-dig-sammen pille og kom videre og få fixet fejlen. Det er da fuldstændig ligegyldigt om han splitter tv'et ad og smider et nyt panel i, så længe arbejdet bliver gjort ordentligt og garantien stadigvæk dækker. 
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 12:58
Læs lige hvad jeg har skrevet😏
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 17:53
Oprindeligt skrevet af NFB1 NFB1 skrev:

Tag en tag-dig-sammen pille og kom videre og få fixet fejlen. Det er da fuldstændig ligegyldigt om han splitter tv'et ad og smider et nyt panel i, så længe arbejdet bliver gjort ordentligt og garantien stadigvæk dækker. 


I mit daglige virke, arbejder jeg med børn med diagnoser. Din udtalelse oser virkelig af manglende viden og empati om folk med psykiske handicaps.
Jeg forstår godt hvor du vil hen, men det kan være ubærlig at opleve for en af disse.
Bare for at vise et eksempel, så har jeg kontakt med et barn, der skal trykke på sæbepumpen 44 gange for at ikke vakse hænder, læber sæbepumpen tør efter 43, falde verdenen sammen. Eneste løsning er, at vi søger for, at der straks er en ny pumpe, hvor den unge kan trykke forfra på. Altså 44 nye gange.

Jeg er enig i, at Kim skal finde ud af, hvordan dette kan løses.
En måde kunne være, at du får en til at være i dit hjem, imens det sker. En person du har fuld tillid til, og så selv opholder dig et andet sted.
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 19:33
Jeg syntes vi sku stoppe her. Jeg gør ihvertfald   I ønskes en glædelig jul og et godt nytår.   Mvh Kim Olsen 😊
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
2ben Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2ben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2017 kl. 16:19
Æv Kim - jeg vil helt vild gerne vide hvordan det ender.

God jul og godt nytår.

Mvh. Torben
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2017 kl. 17:06
Oprindeligt skrevet af 2ben 2ben skrev:

Æv Kim - jeg vil helt vild gerne vide hvordan det ender.

God jul og godt nytår.

Mvh. Torben

Det er nok pga. det person-fnidder brugerne imellem, som var ved at opstå, tror jeg.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2017 kl. 17:46
Vi så personfnidderet på tråden opstå helt tilbage til 20. December kl 20.26. Derfor bad jeg om, at det blev stoppet, hvilket åbenbart nu er sket. Tak for det. Vi er nu igen på selve tråden.

Tilbage står, at vi sikkert alle gerne ønsker at hjælpe Kim.

Først må han, som det rigtigt skrives, afvente en stillingtagen fra stedet hvor han har indkøbt. Hverken værkstedets eller producentens afgørelse har i ht Købeloven noget at gøre med sagen, med mindre undtagelser i reklamationretten, garantien kan gøre sig gældende.

1. Først og fremmest må vi, hvis det er muligt, hjælpe med at fastslå, hvad der teknisk set er galt. Hvad er den korrekte betegnelse for fejlen, når det ikke et en pixelfejl?

2. Kan forhandler/producent (sidstnævnte gennem forbehold) afvise en sådan fejl? Hvilke forbehold hos nævnte producent?

Kommer vi frem til væsentlige argumenter tilbyder jeg og hvem andre?, at være Kim behjælpelig med at udforme et brev, hvis sagen afvises.

Jeg ønsker alle en glædelig jul og et godt nytår.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2017 kl. 19:07
Et flot tilbud fra Bent

Mvh Michael


Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2017 kl. 20:18
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Jeg syntes vi sku stoppe her. Jeg gør ihvertfald   I ønskes en glædelig jul og et godt nytår.   Mvh Kim Olsen 😊

Hej alle , jeg synes at man skal respektere kim`s ønske. Vi ønsker alle at han får løst sit problem med det tv. Så hvad med at stoppe her , og så lade kim skrive når der er nyt i sagen.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2017 kl. 20:37
Har ikke læst hvad Bent har skrevet tidligere har skrevet til Kim..
Men ja nok det bedste at Kim får ro og selv giver lyd hvis han ønsker det

Mvh Michael
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2017 kl. 21:23
I skal stoppe fnidderet i denne tråd og holde jer til topic
Mvh

René
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2018 kl. 20:45
Hey igen. Nåååå kort fortalt. 2 paneler med fejl. Og til sidst kunne de ikke skaffe paneler fra Lg, så jeg fik mine 29.999kr tilbage, en ret besværlig omgang, men ok til sidst. Nu prøver jeg for sidste gang at købe et nyt LG OLED E7V i Elgiganten til 25.990kr. Alt blir testet inden de første 14 dage. Men blev lige pludselig i tvivl, om jeg sku vente på en E8V istedet for ??   Problemet er jo at jeg sidder lige for tiden og kigger på min Pioneer 50”, og billedet er sku fint, men lidt lille når man har siddet med et 60” i mange år og til sidst en 65”. 😊
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 910111213 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu