recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V

 Besvar Besvar Side  <1 1011121314 24>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2018 kl. 21:02
Hej Kim - long time no see.

Jeg er ked af at du har været så pokkers uheldig. Men det endte jo relativt godt.

Omkring E8, min personlige holdning er, at til almindeligt brug er der vist ikke den store forskel til næste års generation. Lur mig om ikke du kan få en 2017 model en hel del billigere inden de nye modeller kommer.

Jeg skifter i det mindste ikke mit Pana OLED til en 2018 model, for jeg har svært ved at se hvad jeg får mere til mit brug med de nye modeller.

Pøj pøj med det Kim
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2018 kl. 21:16
Hej, dejligt du fik pengene retur. Hvis jeg stod med 30.000 nu til skærm, ville jeg altså klart vente og se til LG's nye modeller er ude :)

1. Der kan være forbedringer i de nye skærme, som hurtigt burde kunne læses i de første anmeldelser

om ikke andet

2.  2017 modellerne vil falde yderligere for at tømme lager, så snart de nye modeller rammer. 

Og prisnedsættelserne/konkurrencen på 2017 modellerne begyndte en måned efter de kom på markedet som jeg husker det. Måske lidt længere, men det var helt vanvittigt. Måske det sker igen i år?

Men altså det er bare mine tanker. Har selv en C7 nu, og tænker at hvis jeg fik 23000 retur for TV i dag, ville jeg ihvertfald lige vente og se. (har også en 50" Pioneer KRP500 som backup LOLThumbs Up ) Men hver sin smag selvfølgelig.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2018 kl. 21:16
Hother, du trak jo selv nitten et par gange . .
Men jeg har samme fornemmelse som dig mht 2018 , - bedre processor - bedre kallibreringstilgang , men samme lys output . Man kan selvfølgelig håbe,at fejlraten på panelerne - mht pixelfejl og tint issues - er kommet under kontrol i 2018, men det er vel så også det . . ?
Umiddelbart er jeg selv i markedet efter et 2017 OLED 65” - enten Sony eller LG .
Historikken siger,at 2016 65” OLED aldrig blev billigere end Black Friday 2016 . .

Redigeret af Lennon - 22-Januar-2018 kl. 21:19
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 10:29
Kim@ Aldrig gå tilbage til en fuser! Jeg ville vente på de nye, og håbe på de har rettet nogle flere af børnesygdommene
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 13:35
E8 vil byde på mulighed for en langt mere avanceret kalibrering end E7, og så er der forlydender om, at LG har arbejdet med at gøre gradienter bedre i 8-serien. Dertil så er designet lidt anderledes, idet højttaleren er blevet mere disktret (vi kunne dog ikke vurdere lydkvaliteten på CES). Tilføjelsen af HFR-understøttelse er mindre vigtig, da der ikke findes HFR-indhold og ikke er udsigt til det foreløbigt.

Men prisen på E8 vil med garanti ikke starte på 30.000 kr. når den lander hen imod sommeren.

E7 har været nede og runde 23.333 kr. inden for den seneste måned.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 16:58
Hvis jeg var dig ville jeg købe et LG B7V 65 til 18.888 i Hifiklubben eller andet sted til max samme pris.
Super fedt TV. Når du har ekstern lyd, ville jeg ikke bruge mere end 5000 på bedre lyd.
Da jeg skulle vurdere på B eller C modellen - så kan jeg nu se at sølvrammen er så smal at den ikke ses så om den er helt sort eller sølv gør ingen forskel. Vælg det billigste. Ville ikke vente - så kan man ikke lave andet. Man får meget for pengene allerede. Synes ikke E7 har et bedre design.
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 17:13
Jeg har afbestilt det indtil videre. Jeg er ikke interesseret i B7. E7 har to tunere og en bedre fjernbetjening, og et ekstre HDMI stik i siden, istedet for to bagi som B7 og så kan jeg stille en USB harddisk bagpå højtaleren bag tv’et. 😊. Men jeg venter og ser om jeg kan holde mig til E8 kommer til en go pris. Nu må vi se. Tak for indput. 👍

Redigeret af kimols - 23-Januar-2018 kl. 17:19
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-November-2006
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Jeg har afbestilt det indtil videre. Jeg er ikke interesseret i B7. E7 har to tunere og en bedre fjernbetjening, og et ekstre HDMI stik i siden, istedet for to bagi som B7 og så kan jeg stille en USB harddisk bagpå højtaleren bag tv’et. 😊. Men jeg venter og ser om jeg kan holde mig til E8 kommer til en go pris. Nu må vi se. Tak for indput. 👍

Fair nok hvis du har behov for 2 tunere - så der kan optages noget andet end der samtidigt ses.
Jeg ved ikke om fjernbetjeningen til E7 er bedre. Det er muligt. I hvert fald er den flottere.
Fjernbetjeningen til B7 er ikke just køn, men den ligger rigtig god i hånden og virker rigtig godt. 
Så vidt jeg husker har B7 mindst 2 hdmi i siden og også usb til optagning. Måske du har behov for 3 stk hdmi. Jeg bruger ikke hdmi bag tv'et. Samler du for så vidt muligt ikke hdmi i en forforstærker/forstærker. Held og lykke med tv-jagten.
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 18:13
Min integra har ikke 4K , så jeg skal bruge HDMI i tv’et. Men du har jo ret, jeg bruger ikke alle HDMI , og slet ikke da jeg returnerede ATV 4K , var ik nødvendig. 😊. Men nu ku jeg godt lide glasdesignet og skulle bruge de 2 tunere og synz bedre om remoten , så derfor er jeg til E7V. 😉
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2018 kl. 18:48
Hey John, ja det er en del år siden jeg var forbi dig😊. Har jo gået og ventet på OLED skulle komme frem, mens jeg har nydt mit Pioneer 600m i adskillige år. Så lidt trist at når man endelig tager sig sammen så ryger man ind i sådan en handel😔. Men ja det endte jo godt nok ( når det nu skulle være ) med at jeg fik mine penge igen. 👍. Så fik jeg da prøvet et OLED tv i næsten 3mdr. Hehe. Håber du har det godt? 🙂
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2018 kl. 18:52
Nææææ tror osse at priserne er på ca 40-45.000kr når de nye lander. ( E8V ). Så jeg håber jeg kan leve med mit gamle Pioneer indtil priserne r ok. Men det er ski svært med en 50” når man har haft en 60” i mange år og de sidste mdr et 65”😉
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2018 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Hey John, ja det er en del år siden jeg var forbi dig😊. Har jo gået og ventet på OLED skulle komme frem, mens jeg har nydt mit Pioneer 600m i adskillige år. Så lidt trist at når man endelig tager sig sammen så ryger man ind i sådan en handel😔. Men ja det endte jo godt nok ( når det nu skulle være ) med at jeg fik mine penge igen. 👍. Så fik jeg da prøvet et OLED tv i næsten 3mdr. Hehe. Håber du har det godt? 🙂

Hej Kim,

Jeg rendte også ind i et par fejlbehæftede OLED TV, men mit nuværende er bare fint. Jeg kan dog ikke senere udelukke at hoppe på et LED TV igen. Vi får se.

Jeg om jeg så må sige, har det efter omstændighederne.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1011121314 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu