recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V

 Besvar Besvar Side  <1 1415161718 24>
Forfatter
Besked
malum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2018
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér malum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 19:32
Hej

Jeg købte et LG OLED 55C7V lige før jul (11. december)

Opdagede en dag her i det nye år hvor mange lodrette streger der er på mit tv. (Vertical Banding)

Har det samme OCD problem som kim, jeg tog kontakt til LG, men de mente at det var acceptabelt, det eneste de kunne gøre var at sende en tekniker ud, men det vil koste mig hvis de ikke finder noget problem ved TV'et.

Har det lidt sådan lige nu at havde jeg vist det var sådan et stort problem havde jeg bare købt en billigere model.

Her er billeder af mit problem, jeg er godt klar over problemet er større på en grå baggrund i forhold til indhold i fx film eller spil, det er bare for at illustrere hvor slemt det egentlig er, det kan stadig ses på normalt indhold. (Det værste er den skarpe streg til venstre i billedet)


Lige nu har jeg en aftale med en tekniker, men jeg overvejer at afbestille fordi jeg er bange for at skulle betale for få ham ud.

Er der nogen som har et godt råd?

Sorry for hijack af tråden kim :)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 20:07
Der er både lodrette og vandrette streger. Jeg vil sige det er skotskternet
Til top
malum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2018
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér malum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 20:11
Man kunne lave en fed dug ud af ;)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 20:12
Ja det kunne sg være kønt. Du skal selvfølgelig ha besøg af den tekniker og få skiftet panelet
Til top
malum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2018
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér malum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 20:15
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja det kunne sg være kønt. Du skal selvfølgelig ha besøg af den tekniker og få skiftet panelet

Ja det er os min holdning, men er bare bange for at han siger det ser OK ud, men jeg må se hvad han siger, har sendt de samme billeder til ham.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af malum malum skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja det kunne sg være kønt. Du skal selvfølgelig ha besøg af den tekniker og få skiftet panelet


Ja det er os min holdning, men er bare bange for at han siger det ser OK ud, men jeg må se hvad han siger, har sendt de samme billeder til ham.

Synes du det ser ok ud? Det synes jeg ikke. Du skal ikke tage sorgerne på forskud
Til top
malum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2018
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér malum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af malum malum skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja det kunne sg være kønt. Du skal selvfølgelig ha besøg af den tekniker og få skiftet panelet


Ja det er os min holdning, men er bare bange for at han siger det ser OK ud, men jeg må se hvad han siger, har sendt de samme billeder til ham.

Synes du det ser ok ud? Det synes jeg ikke. Du skal ikke tage sorgerne på forskud

Det jeg mente var at jeg skal betale for et tekniker besøg, hvis han mener der ikke er nogen "fejl" på tv'et, LG support mente ikke der var noget, blev selv nød til at spørge efter en tekniker.


Redigeret af malum - 23-Februar-2018 kl. 20:27
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 20:27
Hej. Det ser sku ik godt ud. Jeg købte igen i Torsdag ( mit 3 tv og 4 panel ) og har så fundet udaf at alle de tv jeg har haft har osse de lodrette streger som du har. Jeg har igen kontaktet LG, og nu har de sagt at sådan er deres panel og det må man acceptere. Jeg har så stadigvæk returretten til næste Torsdag. Jeg er kommet dertil at jeg gider ikke mere og beholder det. Det er somsagt ved grå og grønne og svagelige baggrunde. Så det er ikke hele tiden men de er der og det ku være bedre. Jeg startede på 30.000 så 26.000 og nu 23.997kr. Såååå jeg orker ik mere, og da jeg ik ku holde ud af at se på det 50” og den bare plads hvor det sku sidde i mit soveværelse, ja så blir det sådan. Så det sku ikke undre mig at de vil lade dig betale for deres teknikerbesøg. Min sag startede på grund af pixels fejl, og derfor gav de mig kompensation på det andet panel med stregerne på og gav mig pengene tilbage ( har de skrevet til mig). Men de siger nu at de streger er som de skal være. Så jeg håber du får en go løsning.
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 20:30
Hvis det er værkstedet du har sendt billederne til , så ka du være sikker på at han siger det er BANDING og det blir der ikke gjort noget ved. Du skal have fat i klageafdelingen, så er der måske en lille chance.
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
malum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2018
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér malum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 20:30
Hvis jeg kunne vil jeg bare ha pengene tilbage
Til top
malum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2018
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér malum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:

Hvis det er værkstedet du har sendt billederne til , så ka du være sikker på at han siger det er BANDING og det blir der ikke gjort noget ved. Du skal have fat i klageafdelingen, så er der måske en lille chance.

hos LG?
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 20:32
Ja. Kontakt support afdelingen og sig du vil klage, så får du en sag igang
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1415161718 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu