recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V

 Besvar Besvar Side  <1 1920212223 24>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Gad vide hvorfor Samsung har så svært ved at sælge deres QLED. De satser jo virkeligt på LCD.

Nu har jeg aldrig set Samsung QLED, som er fis i en hornlygte. Men jeg forestiller mig at det kan have noget med priser at gøre. Alle tror jeg (forhandlere), har svært ved at hamle op med Elgigantens og Power´s LG OLED priser.

Mange kommer ind med en test i baglommen, hiver et LG OLED ned af hylden. Hovedparten kommer forhåbentlig hjem med et velfungerende TV, andre har ikke billede kendskab nok til at konstatere fejlene, og atter andre konstatere fejlene, og kan så gå i gang med at få fat i et nyt TV. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Gad vide hvorfor Samsung har så svært ved at sælge deres QLED. De satser jo virkeligt på LCD.


Gad vide hvorfor LG prissætter deres premium Oled TV så lavt? De har tilsyneladende ikke svært ved at sælge dem. Eller ligger der en skjult agenda?


Det er måske billigere at lave et OLED tv end et LCD. Der er færre lag i panelet. Og så længe LG er alene om det, skovler de penge ind.

Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Gad vide hvorfor Samsung har så svært ved at sælge deres QLED. De satser jo virkeligt på LCD.


Gad vide hvorfor LG prissætter deres premium Oled TV så lavt? De har tilsyneladende ikke svært ved at sælge dem. Eller ligger der en skjult agenda?


Det er måske billigere at lave et OLED tv end et LCD. Der er færre lag i panelet. Og så længe LG er alene om det, skovler de penge ind.


Det lyder plausibelt. Men synes stadigvæk at det er underligt de blir solgt til næsten halv pris. Den samme manøvre lavede Pioneer for at holde gang i forretningen. Det knækkede de halsen på.
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 13:39
Hey... Købte så liget det tredje LG OLED E7V 65" efter det andet blev returneret inde for returretten. Gav 23.999kr i Elgiganten. Jeg var kommet dertil at jeg havde fundet udaf at undgå disse lodrette streger var umuligt da det var det tredje tv og fjerde panel og alle havde dem. Var kommet dertil at nu gad jeg ikke mere og måtte leve med de forbannede streger. Heldig nok inden min retur periode udløb så satte de tvet ned til 19.999kr.. Cool.. En opringning til kundeservice om at jeg overvejede at returnere tvet da det jo var blevet ca 4.000kr billigere, resulterede i at de satte de 4.000kr ind på min konto og så slap jeg for at endnu engang have alt det besvær.. Når jeg ser film i god kvalitet eller tv udsendelser i en god kvalitet, så står det jo super godt. Så jeg må leve med udsendelser som Unge Morse eller Barnaby eller andre mindre kavalitets udsendelser hvor de så ses meget med de lodrette streger. Så lige under 20.000k kan jeg så leve med indtil der kommer et tv uden de Streger.
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 16:51
Synes at din "Sag" er ganske sørgelig, og her specielt, at man skal lære at leve med en fejl. Men super at du fik dit TV til en nedsat pris. Men sådan er det åbenbart i dagens forbruger verden.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 16:53
Det vil jeg ikke kunne leve med .. om fjernsyn har kostet 10 eller 20.000 kr . For mig ødelægger det oplevelsen fordi man bliver forstyrret af fejlen .
Men godt at du kan komme videre og acceptere det ..
Mvh Michael

PS jeg er spændt på hvad Power osv finder af weekend tilbud i morgen . Jeg er nemlig selv på jagt igen efter endnu et 65 tommer tv

Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 17:02
Ja det r ski sørgeligt. Men hvis jeg vidste hvafor et tv der var uden de streger, ja så havde jeg købt det. Meen jeg måtte videre ku ikke se på det 50” i stuen , det sku jo osse ind i soveværelset igen. Så når der kommer en model uden de streger så køber jeg det.
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 17:05
Hey Michael. Du har ret, og tro mig når jeg siger at det heller ik ligner mig at sku acceptere de skod paneler, men mit sind gør at jeg stopper nu og så senere når de ka lave de paneler ordentlig så køber jeg ski et igen og smider det jeg har ind i soveværelset. Hehe.
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 17:11
Ja man bruger sku meget energi på opkald til forhandler .. og bliver sendt i kredsløb fra den ene til den anden . Jeg var hos Expert forleden hvor sælgeren viste mig fejl på deres Oled i butikken . Så den er dækme svær . Jeg har et 50 tommer plasma i stuen lige nu indtil jeg køber nyt. Det er fra 2011. Utroligt at det stadig viser så godt et billede . Jeg købte det forleden i dba for 500 kr
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 17:18
Ja det r ski ik nemt. Behold dit plasma lidt endnu hvis du kan leve med det. Havde jeg vidst hvad jeg gik indtil i Oktober sidste år og 3 tv og 4 paneler senere, så havde jeg OVERHOVEDET ikke solgt mit Pioneer 600M, og ovenikøbet fik jeg kun 1200kr for det. Og gav 29.999kr for det LG jeg købte i Oktober   Den eneste trøst er at hvergang jeg handlede frem til nu, var at jeg endte med at få10.000kr udaf det. Men havde det virket det første, ja så gav jeg gerne de ca 30.000kr
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 17:25
Hvis man har 0 tolerance mht fejl på TV - så lad være med at købe et. For der findes stadig ingen teknologi eller TV helt uden fejl . . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 17:28
Nu behøver jeg ikke 0 fejl , Meen de kraftige lodrette streger er i overkanten.
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1920212223 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu