recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pixel fejl. Lg OLED 65" E7V

 Besvar Besvar Side  <1 7891011 24>
Forfatter
Besked
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2017 kl. 10:42
Hey. Hva sagde de til de striber på dit panel?? Ombyttede de det uden diskussion ?? Jeg må tilstå at det er et ret irrerterende problem. De ses jo tit under tv kig. 😏
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 13:39
Fik du mine spørgsmål , angående ombytning af dit panel ??? Vil meget gerne hør om din sag, da jeg slås lidt med LG klageservice!!!’ 😕
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 15:14
Hvorfor slås du. Har LG endnu ikke accepteret at rette en fejl de selv har frembragt?
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 16:50
Hey Kampus. Er blevet stillet om til klageafdelingen. Snakkede med ham over mobilen. Han forslog at jeg gik ind i menuen og slog ENERGIBESPARELSE fra, og så mente han at min belysning i stuen virkede lidt for dæmpet😫. Hvortil jeg sagde at nu stoppede festen og det var sku ikke meningen at jeg skulle stille på min belysning for at få de lodrette streger til at synes mindre, og iøvrigt et tv til 30.000kr skulle virke uden at man skulle i menuen ( som iøvrigt ikke hjalp en skid ) og også skulle hæve belysningen i stuen. Så nu ville de så se flere billeder taget med menuen fremme så de. Ku se at ENERGIBESPARELSE var slået fra. Det ku jeg sku ikke tage billeder af da lyset på panelet gik ind i kameraet. Jeg sagde også til ham at det ku ikke være meningen at de sku bedømme udfra billeder, da de er misvisende i forholdet til problemet og de måtte komme og se det. Så derfor slås jeg med dem. Da de ikke mener udfra de 2 første billeder at det virkede slemt. 😣😖. Regner med at jeg får afslag. Han sagde også at jeg ku jo gå til Forbrugerklagenævnet og klage.   Men så må jeg lige lave en fodnote her, det er heldigvis ikke hele tiden jeg kan se de lodrette streger, men især på ældre udsendelser med grå og sort baggrund. Og så kan de anes indimellem afhængig af hvad du ser.

Redigeret af kimols - 11-December-2017 kl. 17:17
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 17:22
Hedder det LG KlageSERVICE?

Det er da misvisende at kalde det for det. Hvis jeg har 30.000kr til et nyt TV, kommer der ikke til at stå LG på det. Det er godt nok en ringe SERVICE, de udviser
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 21:08
Nu ved jeg godt at indstillign ikke løser problemet, men er du sikker på at brightness (Lys) står rigtigt. Billederne kan jo snyde, men brightness ser ud til at stå for højt.
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2017 kl. 06:03
Er det kontrast du mener, fordi den er ikke for høj. Og jo længere ned du sætter den jo tydligere ser du de lodrette streger
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 16:01
Sidste nyt. Skrev en mail og rykkede dem for svar idag. Havde intet hørt siden forrige mandag da jeg sendte flere billeder ind. Blev så ringed op lidt senere på dagen ( idag ). De kunne ikke bedømme på de billeder om det var uden for deres norm om hvad der rimligt eller ikke rimligt. De vil så hente tv’et og have det ud på værkstedet og gå det igennem. 😏 samme værksted som sagde at det var BANDING og det gjorde de ikke noget ved. Meget morsomt. Not. Blev enig om at vente til efter nytår , og så ville han ringe mig op ( ham fra klageafdelingen ) ang hvornår det skulle hentes. Kan mærke på mig selv at her stopper festen. Alt det besvær for at de kan levere det tilbage og fortælle mig at det er inden for normen, som de jo har fortalt mig engang før. Tror ik jeg orker. 😖.
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 16:13
Nej det virker som om det kører i ring. Har du oprettet en klagesag hos Forbrugerklagenævnet? Du skal ikke lade dem slippe for at hjælpe dig
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 16:42
Jeg tror den blir tricky. Fordi de jo siger at BANDING r noget de tillader. Og jeg ser det jo ikke hele tiden. Men især ved eks Barneby eller ældre film vor det er grynet og mørkt i baggrunden. Kan osse støde på striben i Netflix film. Altså igen ved grå baggrund eller lys baggrund, så kan stregen lige anes. Men nu skifter der jo scener i en film, så hvis man kan ignore det øjeblik hvor stregen anes som en sort skyggestreg, såååå. Men nu ved jeg den er der, og har det med at kigge efter den. 😖😖😂😂😂. Somsagt ved ik om jeg gider. Mente bare at de sku skifte det panel , men når de ikke allerede på de billeder jeg sendte ind kan se det er et problem, ja så har jeg svært ved at se at de vil skifte det efter de har set det på værkstedet. Og samme værksted har sagt da DE så billederne at det gør man ikke noget ved😏. Hvis de ser alm tv på værkstedet og bare kigger, så tror jeg sku ik de gør noget
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 16:56
Det på billederne er da ikke Banding, det er lodrette mørke streger. Ikke noget jeg ville acceptere på mit 30.000 kr’s TV
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 16:58
Klart. Men det var sku svaret fra værkstedet😖😏
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7891011 24>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu