recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT - Kan Slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT - Kan Slettes

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT - Kan Slettes
    Sendt: 06-November-2017 kl. 21:50
Jeg har en XTZ W12.16 sub i sort  klarlak, jeg pønser lidt på om skal erstattes med noget andet spændende.. 

Jeg er dog lidt lost på hvad en sådan bør prissættes til. 
Alderen er vel ca 4 år, ingen ridser, skrammer eller andet og fremstår naturligvis fejlfri.

Jeg har et eller andet i tankerne der siger omkring 2500, er jeg HELT ved siden af ?

TILFØJET:
Ændret til salgstråd, HBO 1800 plus eventuel Porto. 
Befinder sig i Hjørring nordjylland og kan naturligvis ses, høres og afhentes her ;) 


Redigeret af nAlen - 30-November-2017 kl. 22:10
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 08:50
Jeg har en magen til. Købt for nogle år siden. Jeg mener at den havde ca. samme alder som din på det tidspunkt. Jeg gav 1500 kr. Om jeg fik den meget billligt, eller om priserne har ændret sig i mellemtiden ved jeg ikke, men nu har du da fået mit input Smile
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 10:21
Står der ICE bag på den, vil jeg mene den er 2k værd. Har selv sådan en, og har aldrig savnet den rigtige dybe bas til film. Skal lige siges jeg aldrig har hørt den uden ICE
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 11:40
Ahh kan ikke lige huske om det er modellen med ICE forstærker, men det kan der naturligvis følges op på engang i aften.

Umiddelbart synes jeg måske nok 1500 er i den billige ende - Jeg sammenlignede lidt med DBA priserne på de par stykker der var, og kan måske også godt se at 2500 er at skyde over mål.

Jeg justerer prisen lidt og åbner for bud, så må vi jo se om nogen kan bruge den.

Til info kan den ses, høres og afhentes i Hjørring/Nordjylland. Alternativt kan den sikkert fragtes i det meste af det jyske, alt efter hvad jeg lige har af gøremål dernede de kommende uger.

Lad budende rulle de herrer, så ser vi hvor vi ender :)
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 15:28
Jeg mener at kunne huske at ICE udgaven er w12.18?

Jeg er i hvert fald rigtig glad for min, så kan klart anbefale den. Og den fylder ikke alverden, selv om den vejer omkring de 30 kg
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 16:03
Det er en fin sub - du burde kunne få 2000kr for den
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 21:40
Der kan godt være noget om at ICE versionen er W12.18 ja.

Ja den er såmænd ganske fin, og er egentligt også ganske godt tilfreds med den - Jeg overvejer egentligt også kun salget af den, fordi jeg gerne vil prøvet et par W12.16S :) 
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 22:08
Oprindeligt skrevet af Gump Gump skrev:

Jeg mener at kunne huske at ICE udgaven er w12.18?

Jeg er i hvert fald rigtig glad for min, så kan klart anbefale den. Og den fylder ikke alverden, selv om den vejer omkring de 30 kg

Jeg har en W12 -16 med ICE. Den er nok lidt ældre end 4 år. Men rigtigt at den ikke kunne fåes for 4 år siðen med ICE
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2017 kl. 22:23
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Gump Gump skrev:

Jeg mener at kunne huske at ICE udgaven er w12.18?

Jeg er i hvert fald rigtig glad for min, så kan klart anbefale den. Og den fylder ikke alverden, selv om den vejer omkring de 30 kg

Jeg har en W12 -16 med ICE. Den er nok lidt ældre end 4 år. Men rigtigt at den ikke kunne fåes for 4 år siðen med ICE

Kan godt være jeg bare skal ta og vende den om og kigge efter ;) 
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2017 kl. 21:32
Ingen der skal forære sig selv ny sub i novembergave ? :)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2017 kl. 18:32
Eller blot starte ud med nogle bud ? :)
Til top
H.Thoft Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2011
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Thoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2017 kl. 23:35
Hvis jeg ikke var flad denne månede, kunne den sku godt have interesse :P

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu