recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fodbold på LG B7/C7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fodbold på LG B7/C7

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
martinrunge Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2006
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martinrunge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fodbold på LG B7/C7
    Sendt: 12-November-2017 kl. 10:42
Hej,

Jeg har planlagt udskiftning af mit gamle Sony HX855 med en LG B7/C7. Jeg ser rigtig meget fodbold, og synes mit HX855 håndterer det fint ift bevægelser (ihvertfald ift de Samsung modeller jeg testede det imod den gang) og vil nødigt nedgradere på den front.

Jeg har dog læst at B7/C7 har lidt svært ved at håndtere fx fodbold. Flere tests nævner problemer med 1080i signaler ved fodbold og det er det Yousee sender ud i (som jeg har forstået det). Det er lidt svært at teste i butikken og jeg vil derfor gerne høre om jeres erfaringer med LG Oled - fx på et Yousee signal.
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2017 kl. 11:03
Jeg oplever ikke nogle former for problemer når jeg ser fodbold på mit 55" B7. Det er via kabeltv fra Yousee.
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2017 kl. 12:25
Jeg ser rigtig meget fodbold på mit B6 og det er den bedste oplevelse jeg endnu har haft med et tv. Mit TV er ISF kalibreret og alle "forbedrings" kredsløb er slået fra.
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2017 kl. 13:36
Jeg har lige købt et 55c7 som afløser til et panasonic 55vt50 og det har mindst lige så god bevægelse under fodbold som det gamle tv. Det er med anbefalede settings fra flatpanels.dk
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
martinrunge Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Januar-2006
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér martinrunge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2017 kl. 17:54
Tak for feedback :o)
Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2017 kl. 18:22
Oprindeligt skrevet af HomeTheater HomeTheater skrev:

Jeg har lige købt et 55c7 som afløser til et panasonic 55vt50 og det har mindst lige så god bevægelse under fodbold som det gamle tv. Det er med anbefalede settings fra flatpanels.dk
hvad synes du om plasma vs OLED ved 1080p?
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu