recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: JVC HD1 Projektor + 110" lærred i ramme.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: JVC HD1 Projektor + 110" lærred i ramme.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BuluBulu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-November-2017
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BuluBulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: JVC HD1 Projektor + 110" lærred i ramme.
    Sendt: 13-November-2017 kl. 16:38
Goddag d'herrer!

Jeg har tidligere haft dette setup, som så overgik til mine forældre efter en flytning, men nu vil de så ikke have det stående mere :)

Det drejer sig om en JVC HD1 D-ILA projektor, som blev købt for 8 år siden for 19.000.
Den havde stået som en Demo-model og havde brændt et par hundrede timer inden jeg fik den.
Jeg har dengang brugt uofficielle pærer, da det simpelthen ikke kunne betale sig at købe de originale, selvom levetiden selvfølgelig er langt bedre.
Nu har jeg ikke lige mulighed for at teste det som er tilbage, men jeg mindes at vi har en brugt original pære med lidt liv tilbage, og en ny uofficiel pære, som aldrig kom i brug. 

Dernæst er der så lærredet, som jeg i sin tid bestite hjem fra Tyskland til en 3000.
110" i en fastramme, som er belagt med stof.

Det hele har så stået og samlet støv i en fem år nu, så det er ikke fordi den har kørt en menneskealder.


Er det noget som vækker interesse hos nogen af jer ? :)
Det er stadig en meget meget fin projektor, selvom det er mærkelig "pakke" jeg har strikket sammen her. Jeg håber dog der er en af jer, som kan bruge det, da jeg fortrækker at sælge til en der ved hvad de køber :)
Fremfor en eller anden DBA krejler, som bare sælger det videre til det dobbelte.

Så alle spørgsmål er velkomne :)

Glemte selvfølgelig at sige, at det befinder sig i Vindinge, ud for Roskilde.


Redigeret af BuluBulu - 13-November-2017 kl. 16:50
Til top
mortenint Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenint Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2017 kl. 19:59
Hvad skal det koste?
Til top
BuluBulu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-November-2017
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BuluBulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2017 kl. 17:36
Det er et godt spørgsmål :)

Jeg har ikke en fast pris i tankerne, da det nok afhænger mest af at finde den rigtige køber.
Når nyprisen var så høj, samtidig med at det bare har været på hylden de sidste fem år, så mener jeg stadig det har en fin værdi. Så forhåbentlig kan det indbringe en 5000 kr. Det er hvad jeg føler det er værd. Det kommer bare lidt an på hvordan man ser på projektoren.

Når det så er sagt, så er alle bud mere end velkomne :)
Til top
mortenint Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juni-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenint Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2017 kl. 17:42
Ok. Det er markant mere end jeg er villig til at bruge på så gammelt udstyr - også selvom det ikke har været i brug i lang tid.

Men tak for svaret :)
Til top
BuluBulu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-November-2017
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BuluBulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2017 kl. 18:02
Hvad havde du da i tankerne? 
Som sagt, så er det jo bare hvad jeg føler det er værd, og jeg har ikke rigtig nogen smertegrænse :)


Redigeret af BuluBulu - 16-November-2017 kl. 18:03
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2017 kl. 18:05
En gammel JVC er vel stadig bedre end det meste
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
BuluBulu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-November-2017
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BuluBulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2017 kl. 18:28
 Lige præcis! Det er bare lige det med penge og følelser :)
Til top
Kodomo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-November-2017
Sted: Hørning
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kodomo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2017 kl. 17:19
Hvis du ikke har solgt, vil jeg godt byde 4200,-
Har dog ikke mulighed for at afhente før næste weekend.
Til top
Ruma02 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-November-2017
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ruma02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2017 kl. 19:56
kunne godt have interesse i lærred alene hvis det skulle kunne lade sig gøre

Til top
BuluBulu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-November-2017
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BuluBulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 17:39
Hej Kodomo!

For 4200, så er det dit og der er ingen stess fra min side :)
 
Og Ruma:

Vil helst sælge det samlet, men hvis alt skulle gå i vasken, så sender jeg dig en besked.
Til top
Kodomo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 18-November-2017
Sted: Hørning
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kodomo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 20:26
Super, skal til kbh lørdag eller søndag, så hvis det passer dig vil det være super nemt lige at køre forbi på hjem vejen der :)
Til top
BuluBulu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 13-November-2017
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BuluBulu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 23:23
Det er helt fint med mig!

Jeg sender lige mit nummer i en privat besked, så kan du bare skrive, når du ved nærmere.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu