recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR TV Arkiv - er kvaliteten blevet bedre?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR TV Arkiv - er kvaliteten blevet bedre?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
skjalmhvide Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skjalmhvide Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR TV Arkiv - er kvaliteten blevet bedre?
    Sendt: 17-November-2017 kl. 10:31
Mojn, 

Jeg streamer lidt i ny og næ fra DR's TV arkiv senest "Vi er landsholdet - fra drenge til mænd" og "Herrens veje".

Det der undrer mig er at kvaliteten sådan hen over natten er blevet betydeligt bedre når jeg streamer via min PS4 (DR TV appen). 

Ved nogen om arkivet hos DR er blevet opgraderet i kvalitet?

vh
Anders
Til top
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raskolnikov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2017 kl. 11:09
Det ville da være glædeligt! Der står på mit Apple TVs apps forside, at de er ved at opdatere noget, så det er ikke utænkeligt! 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2017 kl. 15:06
Det er der en ret stor sandsynlighed for.  DR var tidligere på året i udbud på deres Content delivery network, og det blev sjovt nok akamai igen der vandt, men aftalen lyder nu på mærkbart højere bitrate. Så det er nok ikke noget der kører på en nat, men det skulle også gerne gælde for live-delen på sigt, men de er nok startet i arkivet.
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2017 kl. 15:36
Synes da bitraten ser ud til at være den samme. 2517 kbit/sec får jeg på bagedysten. Har den ikke ligget ca. der længe?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu