recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sælge defekt LG OLED 55" E6
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sælge defekt LG OLED 55" E6

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
anderskj1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anderskj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sælge defekt LG OLED 55" E6
    Sendt: 18-November-2017 kl. 17:21
Hej

Jeg har et 3 måneder gammelt LG OLED E6 55 med beskadiget panel (revne). Er der et marked for at sælge sådan et til en mindre pris mod nogen har adgang til reservedele og kan sælge det videre refurbished?

Hvis ja hvor findes disse mennesker / butikker :-)?

Mvh
Anders
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2017 kl. 10:41
Har du ikke elektronik forsikring?

Vi kan fx i vores forsikring have 2 elektroniske dimser, 5 år fra købsdato som går i stykker om året, uden det koster os selvrisiko eller noget.

Tror du får meget svært ved det ellers.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2017 kl. 13:30
Har du selv et prisleje?
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2017 kl. 15:38
Anders. Hvorfor er oled panelet revnet?
Er der noget folk skal passe på?

Kan det ikke repareres/og hvad ville en eventuel reparation koste?
Hvor meget ville TVet være værd uden skaden?
På denne måde kan værdien af det beskadigede tv bedre kunne fastsættes.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2017 kl. 16:22
Det er revnet af skræk over QLED

Redigeret af JakobSkaarup - 19-November-2017 kl. 16:37
Til top
anderskj1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anderskj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2017 kl. 20:06
Hej

Forsikringen har dækket det og kunne gøre med det hvad jeg ville. Jeg tænkte blot hvis nogen havde adgang til paneler kunne man skrue et stort set nyt E6 sammen til en måske billig penge, og så kunne jeg evt. få dækket dele af det tab jeg trods alt har haft i processen.

Dagsprisen er vist omkring 15.000, det er ca. 3 måneder gammelt og ellers fungerende. Jeg har ikke nogen ide om hvad prisen er på et nyt panel men antager det kun giver mening hvis man selv har adgang til disse og selv kan montere nyt. Ellers bliver det vist økonomisk uatraktivt (antager jeg).

Der blev kastet en genstand ind i panelet så det har fået en lille stjerne. Det kan man næppe klandre Oled teknologien for :-)

Smid et prisforslag op ved evt. interesse.

Mvh
Anders

Redigeret af anderskj1 - 19-November-2017 kl. 20:11
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2017 kl. 22:37
Du må hellere købe et med panserglas næste gang. 😀

Når dit TV kun var tre mdr. gammelt har du jo fået fuld erstatning, så du har ikke lidt noget tab. Ellers er der noget forkert i erstatningsberegningen. Eller du har valgt at have for meget i selvrisiko?


Redigeret af bentpetersson - 19-November-2017 kl. 22:39
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu