recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beosystem 2500 Aux
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beosystem 2500 Aux

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Up2NoGood Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-November-2007
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Up2NoGood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beosystem 2500 Aux
    Sendt: 19-November-2017 kl. 18:28
Hej,
Jeg er flyttet ind i et hjem med Beosystem 2500, Beolink og beo 4 fjernbetjening. Alt spiller i dag, hvor der er tilsluttet radio, tv, dvd. Nu vil jeg gerne tilslutte en Logitech Bluetooth Audio receiver til at kunne afspille div streaming via ipad/telefon.
Men der er ikke flere ledige stik i beosystem. Der er kun en link og sux indgang og de er begge brugt i dag.

Jeg kan selvfølgeligt købe en y-splitter til B&O kablet. Men hvordan styrer jeg så via fjernbetjening hvad der skal spille? Jeg tænker at kunne bruge dtv knappen eller lign som vælger, men har ingen ide om hvordan det skal tilsluttes.

I dag streames via appletv som går i tv og den vej kommer der så lyd. Men tv skal tændes for det.

Help - Pft.
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2017 kl. 19:16
Hej

Jeg havde samme problem med min mors B&O setup.
Købte nedenstående 2 ting der fungerer perfekt, kablet har du nok i forvejen. Virker dog kun til analoge kilder. Og kræver selvfølgelig manuel switching på boksen, der må siges at være fantastisk kvalitet til prisen.


https://www.amazon.co.uk/gp/product/B012U2W2X8/ref=oh_aui_detailpage_o03_s00?ie=UTF8&psc=1

Held og lykke med det.
Mvh. Jacob
Til top
Up2NoGood Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-November-2007
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Up2NoGood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2017 kl. 20:46
Tak for input Jacob.
En manuel løsning er jeg ikke pjattet med. Kan der ikke findes noget jeg kan styre via fjernbjetjeningen?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2017 kl. 21:50
Oprindeligt skrevet af Up2NoGood Up2NoGood skrev:

En manuel løsning er jeg ikke pjattet med. Kan der ikke findes noget jeg kan styre via fjernbjetjeningen?
https://www.ebay.com/itm/4-Fach-Audio-Video-RCA-Switch-Umschalter-Verteiler-AV-Adapter-Box-Remote-Control/182906464407?hash=item2a96132897:g:dX4AAOSwZlZaDpox

Om den kan styres med din fjernbetjening, tja.... kræver nok lidt mere? Confused

Mvh. JørgenT
Til top
AllanMinds Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Marts-2015
Sted: Hinnerup, Dk
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AllanMinds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2017 kl. 11:52
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu