recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal du have Black Friday?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad skal du have Black Friday?

 Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
JENC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JENC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2017 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Bilka har Mathilde kakaoskummetmælk til 5 kr./liter, så jeg snupper nok et par stykker sammen med de to gratis berlinere med hindbærmarmelade, som jeg har en kupon på.

Jo jo, jeg forstår sgu at flotte mig...


"Like"
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2017 kl. 13:56
Håber på nogle skarpe tilbud på 4TB harddiske til min nas server 🙂
Til top
klaushansen2400@gmai Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-November-2017
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klaushansen2400@gmai Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2017 kl. 16:07
Jeg har kig på et par forskellige ting hos Lomax - de skriver at man kan spare op til 81%, men jeg kan ikke se deres tilbud på http://www.lomax.dk/black-friday/ endnu.

Jeg håber det gælder deres elektronik, men jo nok ikke 81% :)
Til top
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2017 kl. 17:23
Ny cykel
Mvh Lars.
Til top
Coolsmarti Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Coolsmarti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2017 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg skal nok bare have mig et godt grin, når jeg hører folk fortælle at de har sparet x antal 1000 kr. på deres nye tv, uden at de aner det var billigere for et par måneder siden.

Ja, og samtidigt har taget fri hele dagen for at shoppe ... Folk går bare altid amok når der kan spares lidt mønt.

Jeg har ikke det store i kikkerten .. Sony A1 blev købt forrige weekend Wink
Sony 65" A1 OLED
SONY ST-HT5000 Soundbar
PS4 PRO
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2017 kl. 18:30
Hej.
Nyt kamera måske.
EOS 70D m/ 18-55 STM
Mvh
Til top
Snippermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-April-2007
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snippermanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2017 kl. 20:07
Et GTX 1080i grafikkort og en ultra wide screen skærm.
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround
Monitor Audio FB212
BenQ W10000
Sony PS3
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 09:22
Måske en PS4 Pro hvis prisen er god nok.
Anbefaler alle at holde øje med Amazon.de og Amazon.co.uk..
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 10:05
Hvis nu bare cdon har tilbud på 4K BD
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 14:03
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Hvis nu bare cdon har tilbud på 4K BD


Hvis du kan leve uden dk tekster, så er der mange penge at spare på amazon.co.uk
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3777
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 15:10
Ville gerne have mig et sæt Sonos one, men er meget overbevist om at det vil blive play 1, hvis Sonos går med
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2017 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

Måske en PS4 Pro hvis prisen er god nok.

Hvad er en "god pris" på en PRO egentlig?? Er det realistisk at komme under DKK 2000:- hvis man køber den lidt mere lokalt end Amazon?

Dette bliver i øvrigt første gang jeg for alvor har tænkt mig at udnytte Black Friday. Andre gode tips? Kan det f.eks. betale sig at blive oppe til efter midnat i aften, eller kommer de gode tilbud først i morgen?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu