recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad skal du have Black Friday?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad skal du have Black Friday?

 Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 10:18
med tanke på at alle de nye vare kommer om 2 måneders tid gider jeg ikke sætte penge ind på at købe noget nu, alt hvad der er nu er jo snart forældet, og om 2 måneder er de endnu billigere end udsalget på BF. 

jeg forstår simpelthen ikke konceptet, lad da BF ramme den dag hvor alle de nye ting bliver sat til salg i stedet, så er det sjovt! 

God jul alle sammen:)
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 11:03
Vi kunne også overveje om det er nødvendigt at adoptere alle amerikanske traditioner.

Specielt dem som er lavet for at øge forbruget.

Det varer sikker ikke længe før vi også skal fejre Thanksgiving.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 11:06
Nå , købte jo et Apple tv 4K i går , og i dag fik jeg så bestilt en ny receiver. Købte en Pioneer VSX-832-B. Der er så lidt lev tid , men det går nok.
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Vi kunne også overveje om det er nødvendigt at adoptere alle amerikanske traditioner.


Og i år er da så endda kommet en kinesisk til: Singles Day.

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Det varer sikker ikke længe før vi også skal fejre Thanksgiving.


Det er der såmænd mange, der allerede gør uanset om de har tilknytning til USA eller ej.
Til top
kc1234 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kc1234 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 12:53
Jeg fik købt et 55" LG C7 til 11.111 kr Smile
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 12:56
Oprindeligt skrevet af jacobthor91 jacobthor91 skrev:

med tanke på at alle de nye vare kommer om 2 måneders tid gider jeg ikke sætte penge ind på at købe noget nu, alt hvad der er nu er jo snart forældet, og om 2 måneder er de endnu billigere end udsalget på BF. 

jeg forstår simpelthen ikke konceptet, lad da BF ramme den dag hvor alle de nye ting bliver sat til salg i stedet, så er det sjovt! 

God jul alle sammen:)

Det er så ikke helt rigtigt . Med udgangspunkt i LGs 65” OLED 2016, så blev de aldrig igen så billige som på Black Friday . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af jacobthor91 jacobthor91 skrev:

med tanke på at alle de nye vare kommer om 2 måneders tid gider jeg ikke sætte penge ind på at købe noget nu, alt hvad der er nu er jo snart forældet, og om 2 måneder er de endnu billigere end udsalget på BF. 

jeg forstår simpelthen ikke konceptet, lad da BF ramme den dag hvor alle de nye ting bliver sat til salg i stedet, så er det sjovt! 

God jul alle sammen:)


Og med tanke på de mange nye produkter som bliver annonceret til januar ofte først kommer i handlen  4-6 måneder senere, så er det da åndssvagt ikke lige at vente til de bliver billigere, men så igen så er det snart tid til nye produkter igen og de produkter, du snakker, bliver forældet - i øvrigt noget vrøvl - og så.............

Hvis tankegangen er man lige så godt kan vente til næste generation, så får man aldrig købt noget.

I øvrigt du ved godt tankegangen bag udsalg om det er BF, sommerudsalg eller juleudsalg?
Det vil være utopi at tro en helt ny generation af OLEDs kommer til salg med 25-30% rabat i det øjeblik de rammer markedet. Producenterne skal trods alt også tjene penge.
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

@TBC1
Hej.

"Og så blev det til husstandens/sofabordets første tablet (dog ikke et
egentligt Black Friday tilbud), med indkøbet af en Trekstor SurfTab
Theatre 13.3" - da det bare passede behovet bedst trods helt bevidst
surfing efter Black Friday tilbud på Tabs, hvor der ellers blev fundet
tilbud på bl.a. Samsung Galaxy tab A 10,1" m.fl. ...Men 300 kr mere for
en 13,3 tommer tablet med gode anmeldelser, trumfede bare alle
eksisterende Black Friday tilbud.
"

Undskyld jeg lige bevæger mig udenfor tråden.
Har aldrig hørt om denne tablet Trekstor SurfTab
Theatre 13.3",er det noget du kan anbefale.
Har godt nok lige købt Samsung Galaxy tab A,men den anden lyder da spændende,især den fysiske størrelse ville jeg synes var super.
Ved så godt du lige har fået den ,men er det noget du ville anbefale.
Mvh.


Jeg har ikke modtaget den endnu. Den er købt på nettet, hvor den hos den billigste Danske forhandler var på fjernlager. Jeg har fået afbestilt den Samsung Galaxy tab A 10,1 jeg i første omgang bestilte på BF tilbud (som heller ikke var afsendt endnu) og jeg får forventeligt først Trekstor tablet'en på Torsdag.

Så det eneste jeg kan sige på nuværende tidspunkt, er at den er købt på baggrund af min egen opgørelse af behov, dens attraktive pris og de reelle og fornuftige reviews jeg i forbindelse med overvejelsen læste om den på nettet fra en håndfuld gadget og tech-sites.

Mine personlige behov var disse: En sofabordstablet der snappy og uden hakken kunne facilitere: Internet/mail tjek, effektiv søgning og browsing i VOD udbyderes katalog (Netflix, HBO, DR osv - Jeg hader at skulle bruge ineffektive fjernbetjeninger til den slags) og derfra enten caste til ChromeCast eller foretage fejlfri afspilning i sengen (kærestens "ting" - hun plejer at brug en laptop). Min overvejelse angående størrelsen går for egen part især på at den også skal bruges til remote desktop styring af husets HTPC. Så både kæresten og jeg får gavn af størrelsen.

Det jeg så har læst mig til i reviews er bl.a. følgende:

- At den billedkvalitetsmæssigt har en ganske udmærket skærm (1080p) der giver et godt og klart billede med gode betragtningsvinkler og til størrelsen fornuftig dpi. Skærmens display kvalitet var et væsentligt parameter for mig. Skærmen er beskrevet som meget, næsten for følsom (mht. registrering af berøring); men ikke helt så glat på overfladen som de glatteste.

- Den har en fornuftig mellemklasse CPU der sikrer hurtig og stabil respons uden hakken ved brug. Tabletens ydelsesmæssige svaghed i forhold til higher-end tablets, ligger i GPU'en der er orienteret imod videoafvikling men ikke spil, så den skulle fint kunne afspille helt op til 4K UHD filer, men er ikke er kraftig nok til at trække de største af de nyeste 3D spil. (Det passer fint til mit behov, der absolut IKKE inkluderer at skulle spille "større" 3D spil på en tablet , med et GTX 1080 Ti Extreme edition siddende i PC'en).

- Der er 4 angiveligt "ikke dårlige" men til film lidt for svage højttalere - høretelefoner anbefales. Højttalerne giver stereo uanset om tablet holdes horisontalt eller vertikalt.

- Kameraet er for lavopløst til fotobrug (2 MPix), men fungerer glimrende og angiveligt skarpt til Skype ect.

- Den har 16 Gb Ram, 10-11 stykker af disse fri, man kan udvide dens hukommelse via MicroSD hvis der bliver behov for det (Det gør der næppe på mit sofabord).

- Den skulle kunne holde strøm en lille uge i idle tilstand, 5-6 timer ved uafbrudt tungere brug (f.eks. video).

- Den skulle være rar/behagelig at sidde med, da den har blødt gummi bag-på i siderne hvor den skal holdes (aluminiumbeklædt ellers bagpå). Der medfølger alternativt en stander hvis man f.eks. skal se film på den i længere tid (det skal jeg så absolut ikke selv, men kan omvendt ikke love at kæresten ikke bliver ved med at disrespektere filminstruktører på den måde).

...Det er sådan kort opsummeret det jeg har bidt mærke i ved de reviews jeg har læst på den - og det gør at den passer helt oplagt og fint til min husstands behov. Prisen gjorde derefter valget til en no-brainer: Ca €199/1500 kr. (1571 hvis som jeg valgte at købe den i Danmark)

Redigeret af TBC1 - 26-November-2017 kl. 18:03
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 18:16
@ TBC1
Tusind tak for dit udførlige svar.Må så lige vente og høre hvad din endelige dom bliver ( hvis du har lyst til at dele den med os .
Det var nok mest skærmens størrelse de vakte min interesse ,skidt med kamraet bruger den aldrig.
Men bare resten virker noget ala. de billige Samsung kunne godt ønske mig sådan en.
Har godt nok lige købt en Samsung TAB A ,som virker ganske udmærket. Har en datter der har den store Samsung tror det er en S model med 12" skærm,og det er bare noget der virker,men den er vel også prismæssig på den forkerte side af 4000,kr.
Håber du bliver glad for den du bestilt.
Mvh
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

@ TBC1
Tusind tak for dit udførlige svar.Må så lige vente og høre hvad din endelige dom bliver ( hvis du har lyst til at dele den med os .
Det var nok mest skærmens størrelse de vakte min interesse ,skidt med kamraet bruger den aldrig.
Men bare resten virker noget ala. de billige Samsung kunne godt ønske mig sådan en.
Har godt nok lige købt en Samsung TAB A ,som virker ganske udmærket. Har en datter der har den store Samsung tror det er en S model med 12" skærm,og det er bare noget der virker,men den er vel også prismæssig på den forkerte side af 4000,kr.
Håber du bliver glad for den du bestilt.
Mvh

Er nu ikke i tvivl om at jeg bliver tilfreds med den, da jeg jo allerede fra hvad jeg har læst, ved at den hardwaremæssigt lever fuldt ud op til de krav/den rolle den skal spille og gør det godt på disse områder. Der er Android 6 Marshmallow. Så med kendskab til både OS og hardware ved jeg jo allerede hvad jeg får. Det eneste der resterer er den fysiske feel i hænderne, som af reviewere er beskrevet som lækker i forhold til prisen. Og der er jo ikke rigtigt nogle alternativer til prisen, så jeg har sådan set ingen tvivl tilbage. (Er vant til at købe ind på baggrund af professionelle anmeldelser - Har både købt projektor, forstærker og høretelefoner på den måde - og det var lige præcist som beskrevet og forventet)

Men jeg skal da gerne verificere om det ønskes om en uges tid når jeg har haft den nogle dage i hænderne.




Redigeret af TBC1 - 27-November-2017 kl. 04:43
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 22:04
@ TBC1

 Det var egentlig også den daglige brug jeg gerne ville høre lidt om.
Indholdet lyder jo til at være fint.så det var mere hvordan du synes byggekvaliteten er.
Mvh. og tar din hjælp.

Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2017 kl. 00:53
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Jeg går efter en elektrisk tandbørste.

Det bliver helt skørt. Min puls er allerede oppe og køre og kan næsten ikke vente.

Sørme om jeg ikke engang fik den elektriske tandbørste. 

Konen og jeg havde begge fri og valgte at tage at tage lidt på rundtur i byen. Sport24 Outlet med deres 70% fik lov at tage vores penge. Så fik vi en masse sportstøj, vintertøj osv vi manglede. Ellers var det generelt 20-25% på alle vare med tusind forbehold i de forskellige butikker. Ikke meget at gøre med de slag tilbud jeg forbinder med Black Friday.

PS: Er du skør folk bliver aggressive når der er mangel på P-pladser.

Sidste på eftermiddagen var vi igen i byen med børnene til juletræs tænding. Juletræs tænding plus Black Friday er lig et gedemarked.

Så da vi endelig var hjemme havde jeg simpelthen fået nok Black Friday og gad ikke lede efter min tandbørste.


Husk der er CyberMonday i dag, så du har nok et forsøg mere ;-) 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu