recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD TV LIVE / NVIDIA SHIELD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD TV LIVE / NVIDIA SHIELD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
allando Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 380
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allando Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WD TV LIVE / NVIDIA SHIELD
    Sendt: 23-November-2017 kl. 22:15
Jeg har købt et 4K Oled tv og overvejer at skifte min WDTVLIVE ud med en NVIDIA SHIELD...er det en god ide?...Er der nogen her der kan rådgive om emnet?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 05:50
Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Jeg har købt et 4K Oled tv og overvejer at skifte min WDTVLIVE ud med en NVIDIA SHIELD...er det en god ide?...Er der nogen her der kan rådgive om emnet?
vil er glade for vores Sheild. Der hjemme
Til top
Juhler Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Juli-2014
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juhler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2017 kl. 08:00
Jeg er også super glad for min med Kodi på. Jeg har dog ikke et 4K TV.
Sony 46" (Gammelt HX700), Pioneer VSX924, B&W CM1+CMC+M1+ASW608, Nvidia Shield 16 GBo, Fuldt UniFi setup og Synology DS415+
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2017 kl. 00:48
Jeg har 2 af dem, så dem går du ikke fejl af.

Hust at købe pro versionen så du får controller og remote med.

mvh

kimila
Til top
allando Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 380
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allando Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2017 kl. 15:20
Ok og takker Smile
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2017 kl. 04:46
Det gjaldt vist kun ved den gamle version.
I den nye version, følger begge dele med, også i udgaven med 16 GB, så jeg ville spare pengene og blive fri for en bevægelig del.
Man kan altid tilføje ekstern lager, hvis man får brug for det, med USB, men ellers foregår det meste jo via streaming...


Redigeret af Supergris - 27-November-2017 kl. 04:52
Til top
xzioN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Maj-2016
Status: Offline
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xzioN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2017 kl. 23:04
Super glad for min. Har plex server på. Så når jeg er ude kan jeg tilgå bibloteket, feks ungernes iPad eller caste det op på alle husets skærme derhjemme med kun en boks.
JVC HD750 Projektor
Lissau whiteflex 108"
Sony OLED A1 77”
Pioneer krp-600m kuro
SVS prime satellite speakers 5.0
SVS PB-2000 Sub
Pioneer VSX-LX 50
Canon 7D
Canon 70-300 L objektiv
Canon 50mm F1.4
Til top
allando Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 380
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allando Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2017 kl. 18:44
Spørgsmål: hvis man skal afspille en 2160p mkv fil fra en ekstern harddisk tilsluttet Nvidia Shield, skal man så bruge VLC media player ? eller er der en anden metode ?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2017 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

Spørgsmål: hvis man skal afspille en 2160p mkv fil fra en ekstern harddisk tilsluttet Nvidia Shield, skal man så bruge VLC media player ? eller er der en anden metode ?
jamen du kan enten sætte en plexserver op på den, så du kan streame til andre enheder og have harddisken blive i. Eller bruge kodi eller spmc til det.
Til top
allando Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 380
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allando Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2017 kl. 20:01
ok...ved ikke lige hvad kodi/spmc er men prøver...takker...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu