recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT - Kan Slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT - Kan Slettes

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT - Kan Slettes
    Sendt: 29-November-2017 kl. 22:22
Grundet opgradering til 4K og alt hvad dertil hører, sælges min gamle trofaste receiver.

Pæn og velholdt urimeligt tung kampvogn (godt 25KG) - Kan man leve uden 4K Atmos og lignende nye tiltag er her rigtig rigtig meget receiver for pengene.
Alderen er ukendt, jeg købte den selv brugt for ca 3 år siden.

Test link med specs und so weiter: 

Grundet vægt, størrelse og det faktum at original indpakningen ej længere haves - Skal den afhentes i Hjørring/nordjylland. 
Manualer, fjernbetjeninger osv haves naturligvis.
Pris: ...? 





Redigeret af nAlen - 08-Januar-2018 kl. 23:03
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2017 kl. 20:55
Bump
Til top
Champ100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Champ100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2017 kl. 16:27
hvad er prisen
Sony​ 55w828b
sony str-dn1080
Oppo 203 bluray/UHD
Vifa bluespark front/center
baghøjtaler system audio SA 205
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2017 kl. 17:14
Tænker umiddelbart en 1500 men det er jo supersvært at prissætte den slags... 
Den spiller vel bukserne af alt tilsvarende, men man skal give afkald på de nyere features (Atmos etc). Den understøtter op til DTS HD-MA, så har man ikke behov for Atmos, 4K osv er der meget leg for pengene.

Jeg kom bare til at købe nyt tv mv, så nu skal alt det "nye sjove" jo testes af :) 
Til top
Champ100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 29-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 338
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Champ100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2017 kl. 17:40
er den fra 2009
Sony​ 55w828b
sony str-dn1080
Oppo 203 bluray/UHD
Vifa bluespark front/center
baghøjtaler system audio SA 205
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2017 kl. 17:46
Som skrevet købte jeg den selv brugt i 2014, alderen på den er ukendt, men det passer nok meget godt at modellen kom på gaden omkring 9-10 ca.
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2017 kl. 20:24
Bump
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 14-Juli-2011
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2017 kl. 21:44
Kommer du nogensinde til Sjælland?
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2017 kl. 22:08
Det sker sjældent... Dog kan det da være at jeg har venner der kommer hjem forbi i forbindelse med julen, og som så kan fragte noget med retur 😊
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2017 kl. 22:00
Bumper lige inden flytningen gør at den ender i kælderen :)
Til top
soli Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-December-2004
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2017 kl. 15:38
Byder 1000 kr

Og hvis jeg kan hente den ved lejlighed eller måske du kommer forbi Ålborg, så kan det blive sat af ved sønse.

Men kan godt betale forlods.

/soli
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2017 kl. 01:05
Det er noteret.
Jeg lader den lige køre julen over så ser vi hvordan det udvikler sig.. Uanset hvad vil jeg nok foretrække afhentning her, programmet er lidt presset de næste par uger 😊

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu