recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådfri pære til Phillips Hue
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådfri pære til Phillips Hue

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mmgala Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2007
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mmgala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trådfri pære til Phillips Hue
    Sendt: 09-December-2017 kl. 17:05
Hej

Jeg har gået og overvejet at afprøve trådfri (IKEA) pærer til min hue opsætning.

Kan se at det kræver start sættet, hvilket som sådan også er fint nok, jeg overvejer dog at købe dette brugt.

Jeg kan se, at der af og til er et sæt på dba, hvor de siger, at det fungerer med hue men ikke optimalt.

Er der nogen herinde, der har erfaringer med integration af trådfri pærer til hue systemet.
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2017 kl. 17:14
Prøv at løs i facebook gruppen hue erfaringer. Jeg har overv3jet det samme men syntes der er for meget bøvl med den løsning
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu