recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oversigt streaming film??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oversigt streaming film??

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Oversigt streaming film??
    Sendt: 10-December-2017 kl. 07:34
Vi sad igår og ville se alene hjemme

Da vi pt har viaplay, Netflix, HBO, cmore, DR, TV2, Filmstriben, min bio (og sikkert flere...)

Var det noget af en opgave - findes der en oversigt så man kan søge universielt?

Ved godt Siri er på vej - det hjælper bare ikke nu :-(

Evt en hjemmeside hvor man kan vælge hvilke udbydere man har og så søge i alle arkiver på en gang??

Vi fandt iøvrigt aldrig filmen da den skal være med dansk tale (tror ik den findes...)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2017 kl. 08:08
Man kan søge efter titler på playpilot.com og se hvilke tjenester der hedder den
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2017 kl. 09:49
JustWatch.com

Findes også som app.

Redigeret af Brixen - 10-December-2017 kl. 09:49
Venlig hilsen
KB
Til top
BorreBoy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorreBoy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2017 kl. 10:41
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Man kan søge efter titler på playpilot.com og se hvilke tjenester der hedder den
Kan også anbefale Playpilot

Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2017 kl. 11:29
Oprindeligt skrevet af BorreBoy BorreBoy skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Man kan søge efter titler på playpilot.com og se hvilke tjenester der hedder den
Kan også anbefale Playpilot



+1
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2017 kl. 17:22
alene hjemme i dansk tale er da vist et no go. - jeg har aldrig hørt om den skulle være kommet ud i en udgave med dansk tale - måske en udgave synkroniseret via DR Syn kanalen, men ellers ikke.
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2017 kl. 17:46
Tak for alle svarene!!

Jeg lægger playpilot ind som favorit og bruger den

Håbede lige en eller anden kendte til alene hjemme på dansk - selvom jeg inderst inde godt vidste det ikke kunne lade sig gøre...

Men hvis man ikke skal ønske i julemåneden - hvornår så ;-)
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2017 kl. 18:32
Hvis man opretter login på playpilot kan man vælge hvilke tjenester man vil se søgeresultater fra. Og + herfra Thumbs Up
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-September-2013
Status: Offline
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2017 kl. 20:02
Fandt home alone til 19kr hos Blockbuster.
Kan man få 5.1 lyd på? Fra PC.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 09:34
Måske bruger jeg det forkert, men jeg synes ikke, at Playpilot respekterer mine valg af tjenester når jeg bruger den (har profil). Den viser hits fra alle tjenester under søgninger.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 12:19
Jeg mener at søgeresultatet gør, men ikke deres anbefalinger.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 12:47
Tjenesten er vist heller ikke helt opdateret. F.eks. siger den at "Biler 3" ikke er tilgængelig nogen steder ;-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu