recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plex på LG C7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Plex på LG C7

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Plex på LG C7
    Sendt: 10-December-2017 kl. 12:28
Hej alle.

Findes der mon ikke nogen plex guruer herinde :)

Jeg har installeret plex på mig LG C7 (har også prøvet Xplay)

Har lidt spørgsmål så som jeg håber i kan hjælpe med.

1: Kan man på nogen måde "højre klikke" ? Hvis nu der er en film man gerne vil markere som "set"
2: Jeg har noget Disney sjov liggende og det er gemt godt inde i nogle foldere. Kan man lave en farvorit liste eller lig? 
3: Hvordan kan man bedst forhindre at transcode? Jeg har plex pass og har aktiveret hardware transcode.

Mvh Daniel og tak
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 13:03
Ved ikke hvordan ser ud på LG, men på android tv, ios android og kodi plugin'et der er ikonet for set ig ikke set et øje.

Så lange du har filer der kræver transcoding hvis dit tv ikke kan håndtere PGS subtitle, så vil den trancode og fastbrænde teksten til filmen. Eller hvis der er et lydspor som dts som jeg ikke ved understøtter, transcoder den også. Så du skal kigget på hele filens opbygning
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu