recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Bluray afspiller - råd ønskes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Bluray afspiller - råd ønskes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Motor Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Motor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Bluray afspiller - råd ønskes
    Sendt: 12-December-2017 kl. 10:59
Hej forum

Jeg vil gerne udskifte min efterhånden noget bedagede Bluray afspiller (7+ år) med en ny. 
Jeg har intet 4K fjernsyn og får det med meget stor sandsynlighed ikke indenfor de næste 4 år.
Jeg har en Apple TV 4, som står for al anden funktionalitet end Bluray afspilning, så den ønskede Bluray afspiller behøver ikke understøtte al mulig funktionalitet. Budgettet er op til 1000 kr, da jeg ikke ønsker at betale mere end dette.

Jeg har overvejet en Panasonic DMP-BDT180. Nogen der har erfaringer med denne? På diverse danske webshops er der også BDT-184 og BDT-185, men disse findes ikke på den danske Panasonic side. Er der tale om parallel-import produkter? Er det ok?
Andre anbefalinger?

Med venlig hilsen 
John


Til top
Motor Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Motor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2017 kl. 09:36
Bump
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu