recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rega Planar 1 vs. Argon TT-2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rega Planar 1 vs. Argon TT-2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kanto Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-December-2017
Sted: København
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kanto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Rega Planar 1 vs. Argon TT-2
    Sendt: 14-December-2017 kl. 14:22
Hej med jer entusiaster og eksperter
 
Jeg skal købe en pladespiller og har kun et begrænset budget på max 2500 kr. Jeg ved ikke meget, men har læst en del artikler og vejledninger om teknikken for at blive klogere. Jeg vil gerne have en pladespiller, som kan give den der varme lyd, som man ikke kan få på CD eller streaming. Jeg har kigget på en del pladespillere og tænkt både design og performance, og jeg er landet på to muligheder:

Rega Planar 1, som har et OK design og får ros for sin lyd ift. pris. Den koser 2500,-
 
eller:
 
Argon TT-2, som samme design som Rega, men har en glastallerken, som efter min mening får den til at fremstå mere stilren og se lidt dyrere ud. Men den modtager ikke helt lige så meget ros for lyden som Regaen. Den koster 1800 kr.
 
 
Nogen herinde med erfaringer fra de to? Specielt Argon'en måske?


Redigeret af Kanto - 14-December-2017 kl. 14:22
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2017 kl. 14:59
Må jeg sparke ind fra siden, og jeg ved godt at det ikke er denne du skriver om, og bringe Pro-Ject Primary ind som outsider? 

Den får gode anmeldelser og rigtig skarp pris: https://www.whathifi.com/pro-ject/primary/review
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu