recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Led lys bagpå LG OLED 65”
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Led lys bagpå LG OLED 65”

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2017 kl. 10:28
Taaak😉
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Hampenberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-November-2017
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hampenberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2017 kl. 11:59
Jeg forholder mig bare til hvad der står i det link til Philips Hue-strip, som blev postet - "Farve: Lysskifte i 16 mio farver - ikke hvidt lys"
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2017 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af Hampenberg Hampenberg skrev:

Jeg forholder mig bare til hvad der står i det link til Philips Hue-strip, som blev postet - "Farve: Lysskifte i 16 mio farver - ikke hvidt lys"


Det er første generation af Hue Strip.

Der er kommet to nyere udgaver siden.

Jeg forstår heller ikke hvorfor første generation stadig er i handelen, da den på alle måder er teknisk forældet i forhold til de nyere udgaver.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2017 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af Hampenberg Hampenberg skrev:

Jeg forholder mig bare til hvad der står i det link til Philips Hue-strip, som blev postet - "Farve: Lysskifte i 16 mio farver - ikke hvidt lys"
du har sikkert kigget på den gamle version.

Den nye hedder vist hue lightstrip plus
Til top
New Puma Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Juni-2017
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér New Puma Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2017 kl. 21:58
Du kan samle flere skinner til en endeløs længde og med 90 grader vinkler og T stykker kan du dækket hele loftet i dit hjem med baner af med led lys

Jeg tror du skal gå ud og se tingene i dit lokale byggemarked Osram system bruges også som belysningen kommende fra undersiden af underskabene i store samtale køkkener på måske 10 meter som er mange gange større end den største fladskærm til hjemmebrug

Redigeret af New Puma - 16-December-2017 kl. 21:59
Til top
New Puma Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Juni-2017
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér New Puma Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2017 kl. 22:10
Jeg har tidligere brugt Osram led og ja de kan selvfølgelig også lave hvidt og alle nuancer af dette kold / varm bare du kender RGB koden af dette så er mulighed jo næsten endeløse
Til top
JKJe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKJe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 12:32
Til top
A.M. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Maj-2017
Sted: Aarhus C
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.M. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af JKJe JKJe skrev:

Evt lifx det kræving ingen Bridge. ex https://www.lampeguru.dk/lifx-color-led-smart-bulb.html?gclid=Cj0KCQiA7dHSBRDEARIsAJhAHwhlu2xsB7ZSRQm292TW8p8JHnlxZVkKaYwHRjyJzBM0GeA7-sXJ680aArstEALw_wcB


Jeg tror trådstarter søger en lidt mere elegant løsning med lysstrips. :)
Til top
JKJe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKJe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 14:54
Ahh ja så

https://www.lampeguru.dk/lifx-z-lightstrip-starter-kit.html


Redigeret af JKJe - 09-Januar-2018 kl. 14:56
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 15:26
Jeg tror trådstarter har købt og monteret dette led bånd. Kim kan du bekræfte dette, og fortælle om det virker?

https://detled.dk/rgb-og-farvede-led-band/1093-hilux-rgb-led-band-saet-12v-600lmm-5-meter.html
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 17:23
Nææææ jeg købte en Led lyskæde med fjernbetjening fra Harald Nyborg. 5 meter 299kr. Hehe. Men da jeg ikke var klar over om mit panel sku skiftes , ja så købte jeg dette. Virker udemærket. Men på et tidspunkt køber jeg nok det du henviser til. Med hjørner der kan sættes på.
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
JKJe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JKJe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2018 kl. 22:00
Harald Skralds prøvede jeg også - problemet var at den tændte, slukkede og skiftede farve når jeg brugte tvets remote. Derfor kom jeg frem til at det skulle være via wifi. Håber ikke du får det problem.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu