recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon Prime
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon Prime

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Amazon Prime
    Sendt: 17-December-2017 kl. 16:55
Kan i se Amazon Prime Video på jeres APPLE TV 4?

Downloadede app'en men der står "ikke tilgængelig i mit område" under alle de film jeg forsøger at afspille!

Kan ikke indstille app'en til dansk, kun engelsk tysk osv.
Morten
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2017 kl. 17:28
Du skal oprette dig som bruger så virker det
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2017 kl. 17:32
Hmm...jeg har oprettet mig.
Morten
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2017 kl. 18:38
Hej , jeg havde samme problem. Den stoppede hele tiden ved "billing address". Nå , jeg lukkede siden ned , og startede så forfra , og nu virker det
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2017 kl. 19:21
Du skal oprette dig på denne side:



Venlig hilsen
KB
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2017 kl. 21:24
Min enhed er godkendt, men skal de have kortoplysninger også?
Morten
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2017 kl. 03:42
De har dine kortoplysninger i forbindelse med din sædvanlige Amazon-konto.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2017 kl. 06:22
Oprindeligt skrevet af arnely arnely skrev:

Min enhed er godkendt, men skal de have kortoplysninger også?


Ja de skal have kort oplysninger før det virker .
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2017 kl. 14:01
Det vil sige at mine kortoplysninger som jeg har oplyst til min konto, når jeg handler vare ikke er nok?
Morten
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2017 kl. 15:40
Hvis du kan logge ind på din Amazon Prime konto og du kan se diverse film og serier ,så er alt vel ok?
Ellers kan du jo selv tjekke inde på https://www.primevideo.com/ under Account & Settings om der er tilknyttet et kort.

Redigeret af katbird - 18-December-2017 kl. 15:45
Til top
arnely Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér arnely Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2017 kl. 16:51
Jeg har tilknyttet et kort kan jeg se, men har ikke givet tilladelse endelig endnu.

Et sidste spørgsmål er der danske undertekster og kan man se alle de film man vil for det månedlig beløb?
Morten
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2017 kl. 17:12
Ja du kan se alle de film du vil ,for det månedlige beløb.
Nej,der er stadig ikke danske undertekster på ret meget,men som regel/altid er det muligt at vælge f.eks engelsk/tysk/spansk...

Redigeret af katbird - 18-December-2017 kl. 17:16
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu